پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
هتل پولو تفلیس

هتل پولو تفلیس

هتل پولو تفلیس

هتل پولو تفلیس واقع در کشور گر جستان می باشد. این هتل سه طبقه در شهر تفلیس و در نزدیکی المپیک سیتی قرار دارد و در فاصله 9 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی تفلیس بنا شده است.

به همین خاطر شما به راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل پولو بروید و از آنجا دسترسی آسانی به مکان های دیدنی و توریستی تفلیس خواهید داشت.

نوع خدمات هتل پولو BB است. از امکانات شاخص هتل پولو می‌توان به وای‌فای رایگان، بارهای درون هتل، و خدمات 24 چهار ساعته اشاره کرد. همه اتاق‌ها حمام خصوصی و بالکن دارند.

صبحانه رایگان، دسترسی به تورهای یک روزه در سطح شهر و دسترسی به مکان‌های دیدنی شهر تفلیس از دیگر امکانات و امتیاز‌های مثبت این هتل سه ستاره هستند.

به علاوه این هتل خدماتی مانند رخت‌شویی رایگان، پارکینگ رایگان، خشک‌شویی رایگان، تهویه مطبوع و سیستم گرمایش دارد. این هتل هر روز تا ساعت 12 ظهر پذیرش دارد و بعد از ساعت 12 اتاق را تحویل می‌گیرد.

آوردن حیوانات خانگی به هتل پولو مانعی ندارد. انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از: اتاق دو نفره با تخت های جدا، اتاق دو نفره با تخت دو نفره، اتاق سه نفره و اتاق چهار نفره. این هتل در کل 18 اتاق دارد.

این هتل سه ستاره خدماتی بیش از آنچه که تصور می‌شود به مسافران ارائه می‌دهد و مسافران همیشه از تمیزی و پاکیزگی و مدیریت خوب هتل پولو تشکر کرده‌اند.

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *