دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پوشکا این سن پترزبورگ

هتل پوشکا این سن پترزبورگ

هتل پوشکا این سن پترزبورگ

هتل پوشکا این سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها سیصد متر از موزه هرمیتاژ فاصله دارد.

با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به میدان کاخ، کاخ زمستانی، کلیسای منجی بر خون و موزه رسید در حالیکه برای رسیدن به باغ تابستانی، کلیسای سنت ایزاک و موزه فابرژه باید حدود پانزده دقیقه پیاده‌روی نمود.

تئاتر مارینسکای و کلیسای سنت نیکولاس نیز حدود دو کیلومتر از هتل فاصله دارند و برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولوو هم باید مسافت شانزده کیلومتری را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

رستوران و کافه، پارکینگ عمومی در سایت، فروشگاه در هتل، اتاق‌های غیرسیگاری، مجموعه عروسی، لابی یا محل نشیمن، دستگاه خودپرداز و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشد.

هتل پوشکا این سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمان خانه‌داری، ذخیره سازی چمدان و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی را در رستوران هتل سفارش دهند.

هتل ماتیسوف دومیک سن پترزبورگ

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره امتیاز 9.9 را توسط آنان کسب نماید.

دیدن ارزانترین تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *