دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پریویلجیا سن پترزبورگ

هتل پریویلجیا سن پترزبورگ

هتل پریویلجیا سن پترزبورگ

هتل پریویلجیا سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که با پانزده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به موزه فابرژه رسید.

از طرفی باغ تابستانی در فاصله 1.6 کیلومتری، موزه روس 1.7 کیلومتری، کلیسای منجی بر خون حدود دو کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی 2.7 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 3.2 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای نیز در فاصله حدود چهار کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو هم باید مسافتی حدود هفده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل پریویلجیا سن پترزبورگ

بار و کافه، فروشگاه در هتل، اتاق‌های غیرسیگاری، روم سرویس، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، لابی یا محل نشیمن، جعبه ایمنی، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

هتل پریویلجیا سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود در اطراف هتل رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شیک و مد روز بسیاری برای صرف صبحانه، ناهار یا شام مهمانان نیز وجود دارد.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 8.7 را توسط آنان کسب نماید.

هتل هالیدی این سن پترزبورگ موسکووسکی وروتا

برای کسانی که به گشت و گذار در شهر و آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف علاقه دارند، این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بازدید از تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *