دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پانوراما وارنا

هتل پانوراما وارنا

هتل پانوراما وارنا

هتل پانوراما وارنا هتلی لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر وارنا است که تنها با ده دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به خانه اپرا و کلیسای وارنا رسید.

باغ وحشی وارنا نیز با بیست دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی است.

غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری هتل، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود سیزده کیلومتری و ساحل معروف گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود چهارده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود نه کیلومتر را طی کرد.

تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال و مینیبار، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار می‌باشند.

بار و کافه، پارکینگ خصوصی، نزدیکی به ساحل، سالن بدن‌سازی و ماساژ و سونا، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در هتل، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی و کرایه ماشین، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات روزانه و روم سرویس، تلوزیون با برنامه‌های کودک، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، تبدیل ارز، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی را دارند.

هتل ملیا گرند هرمیتیج وارنا

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها را در بار و کافه هتل سفارش دهند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *