دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است، در قلب منطقه کالچر ویلیج واقع شده است، کمتر از ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی و ۸ دقیقه از برج خلیفه و مرکز شهر دبی فاصله دارد و در کنار ساحل تاریخی دبی کریک واقع شده است.

دارای ۴ رستوران و کافه است که هر کدام دارای ویژگی ها و چشم انداز های متفاوتی است.

سه استخر در فضای باز با کاشی های زیبا تزئین شده و کنار درختان نخل و گلها قرار دارد.

باغ های زیبا و منظره ای بی نظیر از کوه دبی، هتل پلازو ورساچه دبی Dubai Palazzo Versace Hotel را برای مراسم عروسی و رویدادهای اجتماعی در دبی به مکانی بسیار مناسب تبدیل کرده است.

این هتل همچنین خدمات حمل و نقل را به مرکز خرید دبی، فستیوال سیتی، پارک ها و استراحتگاه های دبی ارائه می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی فاصله اش با این اقامتگاه ۳ کیلومتر است.

این هتل ۵ ستاره دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات با دارا بودن فضای کنفرانس و ۶ اتاق جلسه، اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی مسیر می باشد.

مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، همچنین مهمانان در این هتل می توانند به مرکز تجاری ۲۴ ساعته نیز دسترسی داشته باشند، خدمات ورزشی از دیگر خدمات این هتل است.

هتل پولمن دبی جمیرا لیکس تاورز دبی

اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشتید در همین اقامتگاه می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات استفاده کنید، ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس مهمانان می باشد، بخش هایی مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات حمل و نقل رایگان به مرکز خرید، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات لیموزین یا تامسی شهری، باغ و کتابخانه، دسترسی به آسانسور و بالابر، قهوه و چای و روزنامه ها در قسمت های عمومی و لابی هتل نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، کشور چک، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، هلندی، پرتغالی، روسی، فیلیپینی، ترکی، اوکراین، ویتنامی و چینی صحبت می کنند.

برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *