چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.

هتل پارمیس
رستوران

 

این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امکاناتی چون:سالن بیلیارد – استخر، سونا ، جکوزى – آرایشگاه مردانه و زنانه – کافى شاپ – کافى نت – فروشگاه – سالن همایش با ظرفیت ۲۰۰ نفر- استفاده از اینترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد.

هتل پارمیس
اتاق

هتل پارمیس داراى چهار رستوران به شرح ذیل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سرو میوه و آب معدنی در عصر، استخر و سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد.

هتل پارمیس
استخر

 

 

آدرس: کیش ،میدان پردیس

تلفن: 07644468633

هتل شایان کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

29 نظر

  1. شبنم رستی خواه

    خوب بوده
    موردی ندیدم

  2. میثم لشکربلوکی

    عالیه برخورد پرسنل و کیفیت همه چیز،همه چیز عالی
    فقط اتاق رو به دریاش اینقدر دوره و جلوش ساختمانه که دیدی به دریا نداره

  3. جواد فرهاديان

    مکان مناسب تمیزی و نظافت خوب برخورد پرسنل خیلی خوب غذای عالی مدیریت خوب سرویس دهی خوب
    سیستم روشنایی اطاق ما نیاز به بررسی داشت مورد خاص دیگری نبود متشکرم

  4. هتل كلا هتل خوبي است و موقعيت مكاني عالي اي داره. كيفيت غذاها خوبه هرچند نسبت به سالهاي قبل كمي افت داشته. پرسنل بسيار مؤدب هستند . سرويسهاي بهداشتي و حمامها نياز به بازسازي أساسي دارد.

  5. باید بگم هتل پارمیس از هر نظر عالی هست و می تونه انتخاب خیلی خوبی باشه

  6. رضا امیری شیراز

    این هتل یک هتل ۵ ستاره با سابقه است که دسترسی به مکانهای مختلف برای خرید و ساحل دریا بسیار اسان میباشد کیفیت غذا و رفتار پرسنل و سرویس روم بسیار عالی و جایه تشکر داره در کل بسیار راضی کننده است

  7. سامان صفری

    همه چی عالی اتاق ها تمیز برخورد پرسنل عالی فقط بوقه صبحانه تکراری بود ولی از همه لحاظ کیفیت هتل عالی بود

  8. ون هتل به موقع در فرودگاه حاضر شد و اتاق هم بدون تاخیر تحویل گرفتیم.اتاق کوچک بود و نور کافی هم نداشت.از سیستم تهویه خوبی برخوردار بود. صبحانه هتل خوب اماناهار و شام خیلی خوب نبود.برخورد کارکنان و ارائه خدمات گردشگری خوب بود.موقعیت مکانی هتل بسیار عالی و به مراکز تجاری پدیس و سایر مراکز تجاری نزدیک بود. اما به دریا نزدیک نبود.

  9. مهدی داریوئی

    همه چیز عالی بود

  10. بسیارعالی بود….فقط موقعی که کارکنان مشغول نظافت یک اتاق خالی درهمان طبقه راداشتندخیلی سروصدامیکردند….

  11. سلام من بهمراه خانواده از تاریخ نوزدهم مرداد۹۷ بمدت ۳شب اقامت داشتم هتل عالی صبحانه و نهار متنوع ‌وعالی دسترسی به مراکز خرید عالی رفتار پرسنل بسیارعالی ترانسفر هم بموقع انجام شد .بشدت توصیه می‌کنم این هتل رو تجربه کنید من اگه دوباره کیش برم همین هتل رو انتخاب می کنم

  12. علیرضا صلواتی

    این هتل با توجه به موقیعت مکانی که دارد یکی از بهترین گزینه های محل اقامت به شمار میرود .رفتار و برخودرد پرسنل بسیار عالی ،نظافت خوب ،امکانات کامل ولی در بعضی موارد ایراد دارد یکی آنتن دهی اینترنت هتل در اطاق ، کهنه شدن شیر آلات حمام و سرویس بهداشتی (بعلت قدمت هتل )که نیاز به رسیدگی مدیران هتل دارد .صبحانه کاملا خوب و عالی ولی ناهار با توجه به تنوع زیاد ولی در بعضی غذا ها کیفیت پائین است بطور مثال کباب کوبیده خشک و بی مزه و برنج ها هم اکثرا خشک و کم روغن و البته شاید به طبع بعضی ها خوش باشد.این نظرات را نوشتم تا کمکی کنم به مدیران هتل تا عیب و نقص ها رو رفع کنند .در مجموع من و خانوادم ۴ روز در این هتل اقامت داشتیم و کلا راضی هستیم و دوباره هم اگر بیام کیش ۹۰درصد همین هتل را انتخاب میکنم .

  13. موقعیت مکانی عالی کیفیت غذا درجه یک پذیرایی میان وعده مناسب

  14. بهزاد کاردان

    با توجه به موقیعیت مکانی، قیمت، پذیرایی و … هتل بسیار خوبی است

  15. بسیار هتل خوبی بود. ترانسفر رفت و برگشت رایگان. استخر رایگان. در روز اب معدنی و چای و قهوه و نسکافه و میوه رو رایگان میاوردن. اتاق ما رو به دریا بود به دریا دید داشت.تراس خیلی خوبی داشت. کیفیت غذاها بالا بود. تنوع صبحانه نسبت به ۵ ستاره بودنش کم بود. از همه چیز راضی بودیم واقعا حتما تو سفرهای بعدی اینجا رو این هتل رو انتخاب میکنیم

  16. بسیارعالی بود….فقط موقعی که کارکنان مشغول نظافت یک اتاق خالی درهمان طبقه راداشتندخیلی سروصدامیکردند….

  17. سلام ما سه روز در شهریور تو این هتل اقامت داشتیم هتل خوبی بود امکانات خوبی داشت غذاهاش خوب بود بد نبود دسترسیش به مکان ها عالی بود فقط یه بدی ای که بود هتل شدیدا به بازسازی نیاز داشت مثلا سقف گوشه اتاق بعلت رطوبت خراب شده بود از سقف لابی بعلت رطوبت آب میچکید و تقریبا همه چیزش قدیمی بود شدیدا نیاز به بازسازی داره کلام آخر هتل خوبی بود اگه بخواین به مکان ها خیلی نزدیک باشین هتل عایه ولی برا تفریحو نشستن تو اتاق لابی چندان خوب که قابل قبوله

  18. amir mohammad farsi

    هتلی شیک و زیباست برخود پرسنل هم بسیار عالیه سالن بیلیارد هم داره محوطه استخر هم خییلی تمیز و خلوت نسبت به هتل داریوش و مارینا سطحش بالاتره و به مراکز خرید خیلی نزدیکه اگه میخوایین برین جزیره کیش هتل پارمیس رو انتخاب کنیید .

  19. هتل بسیار ارامی بود برخورد خیلی خوب پرسنل فقط ایرادی که داشت یکم وسایل قدیمی هست و. نیاز به باز سازی داره

  20. ازنظرموقعیت مکانی مناسب است

  21. اصغر عباسی

    من خیلی هتل های مختلف و ۴ ستاره و ۵ ستاره داخل و خارج رو تجربه کردم یکی از بهترین ها در کیش هست به همه پیشنهاد می کنم

  22. مهدی باب السلام

    نزدیک بودن به مرکز شهر
    کیفیت اطاق‌ها

  23. محمد مهدی ابریشم کار

    نزدیک بودن به مراکز خرید
    کیفیت اطاق‌ها

  24. محسن سعیدی فرد

    برخورد عالی پرسنل کیفیت عالی غذا محیط آرام وبی سروصدا
    نداشتن فضای باز

  25. واقعا هتل خوبی بود.

  26. جلیل خلاقی

    با سلام موقعيت مكاني هتل بسيار عالي و نزديك به كليه مكانهاي تفريحي و تجاري جزيره مي باشد تنوع صبحانه و ناهار هم با كيفيت و متنوع و مطلوب هر نوع سليقه و ذائقه بود
    نكته منفي نداشت

  27. سید حسن تویسرکانی

    فضای صمیمی برخورد خوب پرسنل
    ضعیف بودن اینترنت محدودیت سنی برای بچه ها در بخشهای سرگرمی زیاد بود غریق نجات استخر بسیار بد اخلاق بود

  28. سید امیرمجید معین زاده

    هتل پارمیس از همه جهت عالی و کامل بود، پرسنل خوب و مودب، بوفه صبحانه و ناهار عالی، موقعیت هتل در بهترین نقطه کیش و نزدیک به مراکز تفریحی و خرید… از طرف خود و خانواده ام از مدیریت و پرسنل این هتل تشکر میکنم.
    جا داشت شیرآلات و کف پوش اتاق ها نوسازی بشوند اما با توجه به نکات مثبت فراوان هتل پارمیس، این نقایص جزئی قابل چشم پوشی است.

  29. ما به مدت ٥ روز در اين هتل بوديم .برخورد پرسنل همون اول كه وارد ميشى خوبه از دفعه هاى بعد از دو كيلومترى همين جور نگات ميكنن اما وقتى نزديك ميشين سرشون رو ميندازن پايين كه شما مجبور باشين سلام كنين.تورهاى تفريحى هم انگار زوره!اگه نخواى انقدر بد باهات رفتار ميكنن!!!!صبحانه اصلا در خور هتل ٥ ستاره و در خور مبلغى كه پرداخت كردين نيس!تنوعش هم كم بود .تنوع ناهار بهتر بود اما نه مزه خوبى داشت نه طعم و كيفيت!رستوران هم دقيقا مثل رستوران هاى بين جاده اى بود كه روميزى زرشكى انداختن كه كثيفى معلوم نشه!اصلا درحد هتل ٥ ستاره نيست!تنها نكته مثبت نزديكى به مراكزخريد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *