دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل وو آن نوسکی سن پترزبورگ

هتل وو آن نوسکی سن پترزبورگ

هتل وو آن نوسکی سن پترزبورگ

هتل وو آن نوسکی سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر سن پترزبورگ است که تنها سیصد متر از میدان کاخ فاصله دارد.

با پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی و کلیسای سنت ایزاک و با ده دقیقه پیاده‌روی به کلیسای منجی بر خون و موزه روس و با حدود پانزده دقیقه پیاده‌روی به باغ تابستانی، موزه فابرژه، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکی دسترسی یافت.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

اتاق‌های غیرسیگاری، سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خدمات خانه‌داری، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

هتل وو آن نوسکی سن پترزبورگ

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر می‌باشد.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته است.

مهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار یا شام خود را در رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مد روز اطراف هتل صرف نمایند.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 9.8 را توسط آنان کسب نماید.

برای کسانی که به گشت و گذار در شهر، بازدید از کلیساها، موزه‌ها و اماکن تاریخی و توریستی و حتی آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف علاقه دارند، این هتل با قرارگیری در مرکز شهر و دسترسی آسان به تمامی نقاط توریستی، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هتل مینی آن ریمسکوگو کورساکوا سن پترزبورگ

دیدن تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *