سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل ورا پالاس تفلیس

هتل ورا پالاس تفلیس

هتل ورا پالاس تفلیس

هتل ورا پالاس تفلیس در خیابان کوچیشویلی که متعلق به بخش مرکزی شهر دیدنی تفلیس می باشد واقع شده.

نزدیک بودن این مجموعه به ایستگاه مترو می تواند یکی از عوامل جلب میهمانان شاغل برای برگزیدن آن باشد چرا که بدین صورت می توانند در زمان کوتاه تری خود را به مراکز دیگر شهر که جنبه تجاری و دولتی دارند برسانند.

در مورد تعداد دیگری از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر تفلیس که کم تر از 1 کیلومتر با ساختمان هتل وِرا پالاس فاصله دارند و با یک پیاده روی کوتاه در دسترس می باشند می توان به سالن کنسرت تفلیس، میدان هیروز، سیرک تفلیس، باغ سامایا و همینطور چندین نمونه موزه و کلیسای جامع تاریخی شهر را مثال زد.

این هتل چهار ستاره و برازنده فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرد و بعد از سال ها تجربه و پس از بازسازی مجدد، توانست در سال 2007 به عنوان یکی از هتل های برگزیده شهر تفلیس از لحاظ شناساندن برند خود به میهمانانش انتخاب بشود.

بازدید از تورهای لحظه آخری گرجستان

در مورد واحدهای اقامتی هتل ورا پالاس می توان به تعداد زیادی اتاق و همینطور تعدادی محدود سوئیت اقامتی شیک و فوق العاده دکوراسیون که با الهام از طراحی کلاسیک تجهیز و زیبا سازی شده اند اشاره نمود.

امکانات متنوعی در تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره گنجانده شده که در مورد مهم ترینشان می توان به در اختیار داشتن سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، امکانات ضد آلرژی، سیستم گرمایش و فراهم بودن شرایط اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد.

هتل ماموکا گست هاوس تفلیس

در مورد دیگر امکانات رفاهی موجود در این مجموعه که برای اکثر میهمانان قابل توجه و بسیار مفید خواهد بود می توان به یک باشگاه تناسب اندام، استخر شنای فضای باز، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصا نقاط شهر تفلیس به ویژه فرودگاه بین المللی در صورت پرداخت هزینه و همچنین امکان استفاده از سالن مجهز برای برگزاری جلسات کاری توجه کرد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *