دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل های نزدیک میدان تکسیم و خیابان استقلال

هتل های نزدیک میدان تکسیم و خیابان استقلال

هتل های نزدیک میدان تکسیم و خیابان استقلال

یکی از محله های معروف و شلوغ استانبول که امروزه توانسته به یکی از مهم ترین قسمت های جدید شهر استانبول البته در بخش اروپایی شهر تبدیل شود و از فاصله بسیار کمی با منطقه قدیمی شهر یعنی محله سلطان احمد برخوردار شود میدان تکسیم نام دارد و البته بد نیست بدانید که با ورود به محله سلطان احمد با کلی از جاذبه های گردشگری تاریخی و باستانی مانند مسجد آبی استانبول، مسجد ایا صوفیه و هزاران هزار جاذبه دیگر روبرو خواهید شد.

در واقع می توان گفت وجود بهترین رستوارن های استانبول و مراکز خرید گوناگون در این میدان معروف و محبوب سبب شده تا افراد علاقه فراوانی به اقامت در نزدیک ترین هتل ها به خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول داشته باشند و حتی بسیاری از آژانس ها برای تور استانبول هتل های همین منطقه را در نظر می گیرند چون با استقبال بیشتر گردشگران رو به رو می شود.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل ۵ ستاره دیوان استانبول در قلب استانبول در چند قدمی میدان تکسیم قراردارد.

این هتل با طراحی و معماری مدرن خود ۱۹۱ اتاق ارائه می دهد که امکانات آن ها شامل تلویزیون ال سی دی، مینی بار و … است.

در رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی در جلوی شما قرار می گیرد که می توانید از طعم غذاهای منحصربفرد ترکی و مدیترانه ای لذت ببرید.

در رستوران ژاپنی مارومی بهترین غذاهای ژاپنی سرو می شود.

اگر اهل ورزش و تمرینات ورزشی هستید باشگاهی با امکانات کامل در اختیار شما قرار دارد، بعد از ساعتی تمرین برای اینکه خستگی را از تن بیرون کنید به سونا یا حمام ترکی بروید.

فاصله هتل تا ورزشگاه وودافون ا کیلومتر، تا کاخ دلما باغچه ۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک ۲۰ کیلومتر است.

بیشتر جاذبه های تاریخی استانبول در منطقه سلطان احمد قرار دارد که برای رفتن به آنجا می توانید از مترو استفاده کنید و خود را به راحتی به آنجا برسانید.

قرار داشتن در چند قدمی میدان تکسیم امتیازی ویژه برای هتل است که می تواند دسترسی بسیار راحتی به همه جای شهر برای شما ایجاد کند.

به منظور آشنایی بیشتر و کاملتر با هتل دیوان استانبول می توانید مطلبی که در این خصوص نوشته ایم را مطالعه نمایید.

مدارک مورد نیاز سفارت اسپانیا

هتل تکسیم گونن

هتل تکسیم گونن

هتل ۴ ستاره تکسیم گونن در چند قدمی میدان تکسیم قرار دارد، این هتل ۱۵۷ اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار و … هستند.

اگر به موزه و گالری علاقه داشته باشید خیابان استقلال در چند قدمی این هتل پر از آثار هنری است و اگر قصد خرید داشته باشید باز هم خیابان استقلال مغازه های بسیاری دارد، هتل استخر سرپوشیده، حمام و سونا دارد، در رستوران هتل غذاهای سنتی خوشمزه ای سرو می شود.

صبحانه در این هتل از ساعت ۷ تا ۱:۳۰ سرو می شود و شامل نان، کره، پنیر، تخم مرغ، میوه، قهوه، چای، غذاهای گرم، آب میوه و مربا می باشد.

از دیگر امکانات هتل می توان به فکس، کپی، اتاق جلسه، واکس، کرایه اتومبیل و… اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری مثل تنگه بسفر، کاخ دلما باغچه، مسجد آبی، برج گالاتا همگی تقریبا در نزدیکی هتل هستند و اگر خواستید جاههای دیگر شهر و جنوب خلیج شاخ طلایی را هم بگردید می توانید از متروی نزدیک هتل استفاده کنید.

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم است که می توانید در سفرتان به استانبول آن را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل مارمارا

هتل مارمارا

 

هتلی 5 ستاره درست در میدان تکسیم که با اقامت در آن می توانیم کل محله تکسیم و خیابان استقلال را در زیر پای خود احساس کنیم و از منظره آن لذت ببریم هتل مارمارا نام دارد و البته شاید خوب باشد بدانید که این هتل توانسته از 388 اتاق با امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت رایگان ، تلویزیون ، منظره ای فوق العاده از پل بسفر استانبول ، کمد و میز کار و حمام ترکی برخوردار شود و در ضمن نا گفته نماند که با اقامت در این هتل می توانید از امکانات و تسهیلات دیگری چون استخر در دو محوطه روباز و سرپوشیده ، رستوران های گوناگون و متنوع ، انبار چمدان ها ، اتاق نگهداری کودک ، پارکینگ با ظرفیت بالا ، صرافی و دستگاه خود پرداز و فروشگاه های مواد غذایی نیز بهره ببرید و همچنین بد نیست بدانید که این هتل به سبب موقعیت قرار گیری توانسته تا کاخ دلما باغچه تنها از فاصله ای 15 دقیقه ای برخوردار شود.

لوازم ضروری در سفر به هند

هتل گرین پارک تکسیم

هتل گرین پارک تکسیم

هتل ۴ ستاره گرین پارک از دیگر هتل های نزدیک میدان تکسیم است که دارای ۱۸۱ اتاق می باشد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، تلفن، سشوار و … هستند و در همه اتاق ها سبد میوه، دو بطری آب و روزنامه روزانه هم وجود دارد.

فاصله هتل تا ایستگاه متروی میدان تکسیم ۳ دقیقه است که برای شما دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر فراهم می کند، در رستوران هتل غذاهای متنوع بین المللی و محلی سرو می شود، باشگاه هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است.

جاذبه های گردشگری مهمی مثل مسجد آبی و کاخ تاپکاپی هر دو در ۳٫۵ کیلومتری هتل گرین پارک هستند و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر است.

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

در مجاروت میدان تکسیم و ایستگاه مترو استانبول هتلی 4 ستاره و بسیار زیبا به نام هتل میدتاون وجود دارد که البته افراد در سفر استانبول با انتخاب این هتل می توانند از امکانات و تسهیلاتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، 80 اتاق بسیار زیبا و شیک، حمام های اختصاصی، سشوار، سیستم تهویه هوا مناسب، پذیرش 24 ساعته، رستوران های مختلف با غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و سوئدی، پارکینگ بسیار وسیع، استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه های مختلف و زمین های بازی گوناگون نیز برخوردار شوند و در نهایت یک اقامت عالی و منحصر به فرد را تجربه کنند.

هتل تایتانیک سیتی

هتل تایتانیک سیتی

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی با 183 اتاق در یک ساختمان سنگی بزرگ در مرکز شهر قرار دارد و به دلیل نزدیکی به مکان های تاریخی و فرهنگی و محل دفتر های مرکزی بسیاری از شرکت ها و اداره های مهم شهر، و از همه مهم تر فاصله 7 دقیقه ای با میدان تکسیم و خیابان استقلال محل مناسب اقامت برای سفر های تجاری و تفریحی شما می باشد .

اتاق های لوکس و راحت این هتل شامل تلویزیون، ماهواره، Wi-Fi رایگان، حمام اختصاصی، چای ساز، سشوار، لوازم بهداشتی و خدمات 24 ساعته برای راحتی میهمانان می باشد.

بوفه صبحانه هتل نیز هر روز از ساعت 7 صبح در رستوران هتل آماده می باشد.

یکی از نکات مثبت این هتل 24 ساعته بودن یکی از رستوران های هتل می باشد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *