سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل های بوشهر

هتل های بوشهر

معرفی شهر بوشهر

بوشهر شهر بندری است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است، این بندر در ارتفاع ۱۸ متری از سطح دریا و در منطقهٔ ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب‌وهوای نیمه بیابانی گرم دارد.

نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «بُخت اردشیر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.
بیشتر مردم بوشهر به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می‌کنند.

بندر بوشهر به خاطر عواملی مانند صیادی، وجود نیروگاه اتمی، کشتی‌سازی و صادرات از این بندر رونق اقتصادی گرفته‌است.

هم‌اکنون ۱۸ اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت، روز بوشهر نام گرفته شده‌است.

بوشهر دارای هتل ها و اقامتگاه های محلی و بومی نیز هست که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 معرفی هتل های بوشهر

هتل پلاس

هتل پلاس بندر بوشهر نزدیک ساحل قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده، ولی در همین مدت کم توانسته به یکی از بهترین هتل‌های بوشهر تبدیل شود.

از مزیت‌های بزرگ این هتل سه ستاره فاصله 5 دقیقه‌ای تا ساحل است و اگر قصد رفتن به مراکز خرید بوشهر را داشته باشید با 5 دقیقه پیاده‌روی به آنها می‌رسید. این مجموعه با ۵ طبقه بنا و ۵۸ باب اتاق از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

رستوران هتل با منوی متنوع و غذاهای لذیذ جنوبی خود و کافی‌شاپ هتل با محیط دنجش می‌تواند اوقات خوشی را برایتان فراهم کند.

صبحانه‌های متنوع هتل و اینترنت پرسرعت و رایگان هم جزو خدمات این هتل می باشد.هر وقت هم که از بودن در هتل خسته شدید می‌توانید در نخلستان‌های سرسبز اطراف قدم بزنید یا با رفتن به ساحل حال و هوایی عوض کنید.

 آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی، چهارراه کشتیرانی، روبروی اداره راهنمایی و رانندگی

شماره تماس:07733322018

هتل پلاس

هتل جهانگردی دلوار

هتل سه ستاره  دلوار بندر بوشهر در نزدیکی ساحل دریا ساخته شده و به بازار اصلی شهر، بافت سنتی شهر و سایر جاهای دیدنی بوشهر دسترسی خوبی دارد.

همچنین فاصله ۵ دقیقه‌ای هتل تا فرودگاه باعث می‌شود مهمانانی که هتل جهانگردی دلوار را رزرو می‌کنند، وقتشان در راه فرودگاه هدر نشود.

این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و رستوران هم در طبقه پنجم واقع شده است و با دسترسی خوب و امکانات رفاهی مناسب اقامت خوشی را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل جهانگردی بوشهر در مجاورت شهرداری و خانه فرهنگ شهر بوشهر واقع شده است.

آدرس: بوشهر – ميدان دليران تنگستان – بلوار رييس علي دلوار
تلفن: 07733326346

هتل دلوار

 

هتل آپارتمان یاس

هتل آپارتمان دو ستاره یاس بوشهر در خیابان عاشوری در سال 1390 تاسیس گردیده است. این هتل آپارتمان در فاصله کمی از دریا قرار گرفته و مشتمل بر 4 طبقه و 23 باب اتاق و سوییت به همراه امکانات رفاهی نظیر اسپیلت، آشپزخانه مستقل در هراتاق، سرویس ایرانی و فرنگی. اینترنت رایگان(وایرلس)و آنتن مرکزی است. رستوران این مجموعه با ظرفیت پذیرایی 50 نفر در طبقه منفی یک واقع شده و با سرو انواع غذاهای ایرانی و سنتی پذیرای مهمانان است.

هتل آپارتمان یاس در شهر بندر‌‌ بوشهر یکی از انتخاب‌ های مناسب برای مسافرانی است که با هواپیما به بوشهر سفر می کنند، زیرا فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه فقط ۵ دقیقه است.

اگر در این هتل اقامت داشته باشید با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار ماهی فروش‌ ها برسید، همچنین مسجد شیخ سعدون و موزه دریانوردی با هتل آپارتمان یاس فاصله کمی دارند.

اگر با ماشین شخصی به بوشهر سفر می کنید می توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و اگر برای جا به جایی در شهر اتومبیل در اختیار ندارید تاکسی سرویس هتل آماده خدمت رسانی به شماست.

آدرس:خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایر انیان
تلفن07733565310

هتل آپارتمان یاس بندر بوشهر

هتل پرواز بوشهر

هتل سه ستاره پرواز بوشهر در جوار ساحل نقره فام خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. این هتل در سال 1390 در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شده و در حال حاضر 30 واحد اقامتی دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب می باشد.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

قرارگیری در کنار جاذبه های گردشگری چون مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس از امتیازات این هتل محسوب می شود.

این هتل با ارائه امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ با ظرفیت 50 دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش 160 نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان ارجمند و گرانقدر خود می باشد.

آدرس:بوشهر، خیابان ساحلی، رو به روی پارک مرجان.
تلفن:07731582203

هتل پرواز بندر بوشهر

هتل ناکو

هتل ناکو یکی از هتل های تازه تاسیس شده بوشهر در سال 1397 است که در 26 اسفند ماه با 20 واحد اقامتی در 6 طبقه و با ظرفیت 60 نفر  در سال 98 در بوشهر افتتاح گردید.

این هتل در جوار ساحل خلیج همیشه فارس ساخته شده و از چشم انداز زیبایی برخوردار است و همچنین دسترسی خوبی به بازار اصلی، بافت سنتی و دیگر نقاط دیدنی شهر دارد.

از امکانات این هتل ساحلی ناکو می‌توان به سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، کافی شاپ، اینترنت، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین، فضای سبز، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس:خیابان ساحلی، رو به روی اسکله جلالی
تلفن:07791021468

هتل ناکو

هتل پلاس 2

هتل پلاس 2 یکی از هتل‌های  تازه تاسیس بندر بوشهر است که در سال 1397 با 20 واحد اقامتی در 2 طبقه احداث شده است.

این هتل دارای 20 باب واحد اقامتی دو تخته، سه تخته و چهار تخته میباشد که در دو طبقه بنا شده است. از امکانات این هتل میتوان به آسانسور، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد

در حالت پیاده تا بازار قدیم بوشهر، بازار ماهی فروشان، عمارت گلشن، بافت تاریخی شهر، امارت دهدشتی بوشهر و آب انبار قوام کمتر از 30 دقیقه فاصله است.

اگر هم وسیله نقلیه دارید تا مجتمع تجاری زیتون بوشهر 8 دقیقه و تا گورستان شغاب بوشهر، عمارت کازرونی و موزه دریانوردی خلیج فارس حدود 20 دقیقه فاصله است.

آدرس: خیابان انقلاب(ششم بهمن) خیابان فرعی بلادی(خیابان کلیسا)
تلفن: 07733322018

هتل پلاس 2

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر در سال ۱۳۸۹ در قلب شهر بوشهر افتتاح گردید.این هتل با ۵ طبقه بنا و ۶۸ باب اتاق از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌باشد. همچنین از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد که موجب دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره گردیده است.هتل پاسارگاد با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.
هتل آپارتمان پاسارگاد یکی از هتل‌های تمیز و خوب بندر بوشهر است و به دلیل قیمت مناسب و امکاناتش در بین مسافران محبوب بوده. هتل آپارتمان پاسارگاد دسترسی خوبی به دیدنی های بوشهر دارد، برای مثال با ۶ دقیقه رانندگی می توانید به اسکله جفره برسید. بازار ماهی فروش های بندر هم فاصله چندانی با این هتل ندارد.
آدرس:خیابان امام، نرسیده به میدان ساعت
تلفن:07733324837

هتل آپارتمان پاسارگاد

اقامتگاه سنتی مان همیشه سبز

اقامتگاه سنتی مان همیشه سبز یکی از دنج‌ترین اقامتگاه‌های بندر بوشهراست. این اقامتگاه نامش را از نام‌خانوادگی صاحب قبلی خانه، خانم «همیشه سبز»، گرفته است.

قدمت بنای اقامتگاه سنتی مان همیشه سبز را بیش از 70سال تخمین می‌زنند. این بنا بعد از بازسازی در سال ۹۶ به اقامتگاه سنتی تبدیل شد، حالا شما با اقامت در این خانه قدیمی می‌توانید صبحانه محلی بوشهری‌ها را بچشید، در کنار درختان نخل محوطه اقامتگاه بنشینید و زندگی سنتی بوشهری‌ها را تجربه کنید.

فاصله اقامتگاه سنتی مان همیشه سبز با دریا حدود ۷۰ متر است و برای رفتن به ساحل زیبای جنوب به ماشین نیاز ندارید.

ایستگاه قایق‌سواری و جت‌اسکی هم فاصله چندانی با این اقامتگاه ندارند و با چند دقیقه پیاده‌روی به این تفریحات هیجان‌انگیز دسترسی خواهید داشت.

بازار صفا که یکی از جذاب‌ترین بازارهای قدیمی بوشهر است، حدود یک کیلومتر با اقامتگاه سنتی مان سبز فاصله دارد و با یک ربع پیاده‌روی به این بازار می‌رسید.

این اقامتگاه با دسترسی خوب، امکانات رفاهی مناسب و فضای سنتی‌اش تجربه‌ خوشی را از اقامت در بوشهر برایتان رقم خواهد زد.

هتل سیراف بوشهر

آدرس:خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم 7، پلاک 1، جنب رستوران زیتون

اقامتگاه سنتی مان همیشه سبز بندر بوشهر

هتل سیراف

هتل سیراف از هتل‌های شهر بوشهر است. سال 1370 احداث شده، سال 1394 بازسازی شده و دارای 39 واحد اقامتی در 3 طبقه است.

از نظر رفت‌وآمد با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی بوشهر 5 دقیقه و تا پایانه‌ی مسافربری 14 دقیقه فاصله دارد.

اگر وسیله‌ی نقلیه دارید، تا جاذبه‌های گردشگری مثل عمارت گلشن و عمارت کازرونی 7 دقیقه، گورستان شغاب و چشمه‌ی آبگرم قوچارک 15 دقیقه، قلعه‌ی خورموج 65 دقیقه و تا قلعه نصوری، دخمه‌های بندر سیراف و گورستان صخره‌ای سیراف 3 ساعت فاصله دارید. هتل سیراف جهت صرف غذا و نوشیدنی دارای کافی‌شاپ و رستوران ایرانی است.
آدرس: خیابان امام خمینی، جنب انتقال خون
تلفن:07733327171

هتل سنتی حاج رئیس

هتل سنتی حاج رئیس از دیدنی های تاریخی بافت قدیم شهرستان بوشهر است که با توجه به سبک خاص و منحصر به فرد معماری دارای جاذبه های بسیار زیادی است که قدمت آن به دوره قاجار می رسد.

این هتل سنتی شامل 7 سوئیت 12، 15 و 20 متری است که مجموعا ظرفیت اسکان و پذیرایی از 35 گردشگر را دارد. همه سوئیت ها کف خواب و مجهز به همه امکانات مانند لحاف و تشک است. هر سوئیت دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یخچال اختصاصی می باشد. این خانه بومی بر فراز تپه ای کم ارتفاع در فاصله 6 متری آب دریا و در مجموعه اداره بندر و کشتیرانی قرار گرفته است.

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی حاج رئیس برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای محلی تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای مهمانان غیر ایرانی، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلیت و شوفاژ، طبخ انواع غذاهای محلی و بومی مانند قلیه ماهی، قلیه میگو، قیمه بوشهری، دال عدس، دم پخت ماهی و تیلیت کشک اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این هتل سنتی فاقد پارکینگ و آشپزخانه اختصاصی برای مسافران گرامی می باشد.

از جمله برنامه ها و مراسم خاص کافه حاج رئیس می توان به اجرا و پخش موسیقی محلی زنده به درخواست مسافران عزیز اشاره کرد. هم چنین لباس محلی منطقه برای پوشیدن و گرفتن عکس یادگاری و چاپ فوری عکس از دیگر مزیت های این بوم گردی می باشد.

آدرس:خیابان انقلاب، خیابان آیت الله بلادی

 

هتل آپارتمان یک ستاره آسمان 1

هتل آسمان دارای دو شعبه در شهر بوشهر می باشد. هتل آپارتمان آسمان 1 در سال 1384 در شش طبقه مشتمل بر 18 واحد ساخته شد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است.

آدرس:عالی آباد خیابان حافظ جنوبی هتل آپارتمان آسمان1

تلفن: 07733334029

هتل ایران

هتل ایران بوشهر، 2 طبقه و 22 اتاق دارد. اتاق‌های ارزان با سرویس بهداشتی مشترک و اتاق‌های استاندارد با سرویس بهداشتی اختصاصی.

تفاوت اتاق‌های ارزان در مقایسه با استاندارد در این است که تلویزیون و یخچال ندارند و باید از سرویس بهداشتی مشترک بیرون اتاق‌ها استفاده کنید.

دسترسی به طبقه دوم از طریق پله‌های چوبی و مارپیچی شکل امکان پذیر است که بالا رفتن از آن احتمالا برای‌تان جالب خواهد بود.

اتاق‌های استاندارد امکاناتی مثل 2 تخت‌خواب تک نفره، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس و یخچال دارند.

آدرس: خیابان نواب صفوی، روبروی موسسه ثامن

تلفن:07733330948

هتل آپارتمان جزیره

هتل آپارتمان جزیره در بهترین نقطه شهر (در مرکز) و نزدیک به مراکز تجاری و سیاحتی واقع می‌باشد.

آدرس: بوشهر، بلوار رییسعلی دلواری، پشت اداره دارایی، کوچه سوم سمت چپ

تلفن:07733342540

هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون بوشهر در سال ۱۳۹۰ افتتاح و در مهر ۱۳۹۷ جهت ارتقاء کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل با ۳ طبقه بنا و ۱۸ باب اتاق از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است که با فاصله حد اکثر ۳ کیلومتری از دریا و عمارت دهدشتی مورد توجه بسیاری از میهمانان قرار گرفته است.

آدرس: حد فاصل چهارراه نادر و سه راه گمرک، خیابان ولیعصر

تلفن:07733322388

 

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *