دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل منک کینگز سن پترزبورگ

هتل منک کینگز سن پترزبورگ

هتل منک کینگز سن پترزبورگ

هتل منک کینگز سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن است که در فاصله حدود هفت کیلومتری از مرکز شهر سن پترزبورگ واقع شده است.

باغ تابستانی و موزه فابرژه در فاصله هفت کیلومتری هتل، موزه روس در فاصله 7.3 کیلومتری، کلیسای منجی بر خون در فاصله 7.5 کیلومتری، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی در فاصله 8.3 کیلومتری، کلیسای سنت ایزاک در فاصله حدود نه کیلومتری و تئاتر مارینسکای در فاصله حدود ده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود بیست و دو کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مجلل این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

کارائوکه، بیلیارد، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سونا و جکوزی، تخته بازی و پازل، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مجموعه عروسی، فروشگاه در هتل، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات در نظر گرفته شده در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان و میز تور نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود همچنین در رستوران هتل غذاهای روسی و اروپایی و در بار و کافه آن انواع نوشیدنی‌ها را می‌توان سفارش داد.

هتل تردیشن سن پترزبورگ

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *