سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل مرکیور بانکوک سیام

هتل مرکیور بانکوک سیام

هتل مرکیور بانکوک سیام

هتل مرکیور بانکوک سیام در نزدیکی فرودگاه واقع شده.

هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است.

گردشگران با استفاده از ترانسفر رایگان از فرودگاه بین المللی سوارنابومی باید حدودا 29 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل مرکور سیام برسند.

این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است.

سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی 189 اتاق این هتل تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد.

مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل مرکور سیام بانکوک موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.

هتل مرکیور بانکوک سیام

در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ با امکانات نورپردازی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر بانکوک به هتل بازگشته و از خدمات رفاهی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید.

هتل مرکیور بانکوک سیام

هتل مرکور با ایستگاه مترو فتچیبر (Phetchaburi) 10 دقیقه (با ماشین) ، با بیمارستان بین المللی بومرونگراد (Phetchaburi) 15 دقیقه (با ماشین)، با فرودگاه بین المللی سوورنا بوهمی 30 دقیقه ( با ماشین) فاصله دارد.

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *