جمعه 10 فروردین 1403
مجتمع تجاری الماس کریمخان

هتل ماهان قم

هتل ماهان قم

هتل دو ستاره ماهان در سال ۱۳۹۰به منظور خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت در مجاورت حرم مطهر حضرتش شروع به فعالیت نموده است و از همان ابتدای کار مسیر پیشرفت و تکامل خود را طبق نظرات و پیشنهاد های مسافران عزیز در پیش گرفته است.

و با سوئییت های دو ، سه و چهار تخته مجهز و کامل با تمام امکانات رفاهی ، طراحی و دکوراسیون مدرن پذیرای مسافران می باشد و هم اکنون سالیانه پذیرای هزاران نفر از زائران کریمه اهل بیت می باشد .

اقامت مهمانان عزیزی از کشورهای عربستان ، بحرین ، کویت ، عراق ، ترکیه ، سوریه ، لبنان ، آلمان انگلیس ، کانادا ، سوئد ، ایتالیا و اسپانیا … تجربه ای لذت بخش برای مدیریت و پرسنل هتل ماهان می باشد که ما را بر آن داشت خود را مطابق نیازهای مسافران تغییر دهیم و همانگونه که زیبنده شهر مقدس قم می باشد از مهمانان پذیرایی نماییم .

افتخار می کنیم که نظافت و بهداشت ، تکریم مسافران و توجه به نیاز مسافران سه مشخصه اصلی هتل ماهان می باشد که به جرات می توان گفت منحصر به فرد می باشد .

نظافت و بهداشتی که حاصل زحمت ساعت ها فعالیت نیروهای مجرب و آموزش دیده است توسط آزمایشگاه کنترل کیفیت آریا آزما بررسی می شود و پس از انجام نمونه برداری های میکروبی و شیمیایی تائید می گردد.

تکریم کم نظیر مهمانان مقیم در هتل همیشه خاطرات دلنشین برای آن بزرگواران رقم زده است .

در پایان می توان گفت هتل ماهان بر این باور خویش سخت استوار است که مهم ترین و اصلی ترین شاخص کیفیت و سنجش عملکرد ما نظرات مسافران می باشد و رضایت مهمانان خویش را تنها هدف خود می داند.

هتل آپارتمان زرین قم

بازگشت دوباره و چندباره بالغ بر ۳۰۰۰ نفر از مسافران به هتل و اقامت مجدد در آن محکم ترین دلیل بر رضایت مندی آنان می باشد .

آدرس: قم – میدان سعیدی – چهارراه غفاری – به سمت حرم

تلفن: 02536619492

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *