دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل مارل سن پترزبورگ

هتل مارل سن پترزبورگ

هتل مارل سن پترزبورگ

هتل مارل سن پترزبورگ هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن در مرکز شهر است که با چند دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوکسی دسترسی یافت.

از طرفی فاصله موزه فابرژه از هتل هشتصد متر، موزه روس 1.5 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون و باغ تابستانی 1.8 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی 2.5 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.8 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 3.3 کیلومتر و تئاتر مارینسکی 3.4 کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود شانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

آشپزخانه مشترک با وسایل آشپزی مانند اجاق گاز و ماکرویو، پارکینگ عمومی در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری، لابی و جعبه ایمنی، کنترل ورود و خروج، سرویس اتو و خدمات خانه‌داری، فکس و فتوکپی و ذخیره سازی چمدان از جمله امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل برای مهمانان می‌باشند.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان پذیر است.

صبحانه هر روز در بوفه هتل سرو می‌شود با این وجود مهمانان می‌توانند انواع غذاهای روسی و انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات و صبحانه، ناهار یا شام خود را در رستوران‌های شیک و کافی‌شاپ‌های مد روز اطراف هتل صرف نمایند.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 9.5 را توسط آنان کسب نماید.

هتل تالیسمن گروکووایا سن پترزبورگ

برای گشت و گذار در شهر و آشنایی با فرهنگ و هنر ملل مختلف، این هتل در محل مناسبی قرار گرفته است.

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *