سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل فور سیزن پلاس پاتایا

هتل فور سیزن پلاس پاتایا

هتل فور سیزن پلاس پاتایا

هتل فور سیزن پلاس پاتایا هتلی 4 ستاره و یکی از هتل های لوکس شهر پاتایا محسوب میشود که در قلب شهر و مشرف به خلیج زیبای پاتایا واقع شده است.

این اقامتگاه مجلل برای رفاه در تردد گردشگران به فرودگاه، سرویس رفت و برگشت رایگان در نظر گرفته است.

بهترین سرویس خدماتی به بهترین شکل ممکن، در اختیار میهمانان این هتل قرار میگیرد.

مدیران و کادر هتل در تلاش جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پاتایا میباشند و تنها هدف آنها فراهم کردن اوقاتی به یاد ماندنی و لحظاتی مفرح برای میهمانان میباشد.

میهمانان از این هتل پیاده به مراکز توریستی و مهم شهر دسترسی خواهند داشت و تا خلیج سیام 2 دقیقه و تا مغازه ها، رستوران ها و مراکز گردشگری شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

اتاقهای مشتمل بر 70 سوئیت کامل و مجهز است.

هتل فور سیزن پلاس پاتایا

اتاق ها با الهام از سبک سنتی آسیایی مدرن طراحی شده، دارای مبلمانی کلاسیک، تختی راحت و پنجره هایی قدی با نور مناسب است.

ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی مجرب و مسئولیت پذیر، تهویه مطبوع، سیستم حرارتی و برودتی، روم سرویس 24 ساعته، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام، سشوار، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، کفپوش چوبی، تلویزیون LCD، آشپزخانه کامل، کانال های ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان از جمله امکانات این اتاق های لوکس به شمار میرود.

از امکانات هتل میتوان به استخر روباز، ماساژ درمانی و اسپا، باشگاه بدنسازی مجهز، محوطه مخصوص حمام آفتاب، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی و مرکز شهر، مرکز تجاری، آسانسور، سالن کنفرانس، صندوق امانات، فروشگاه، خدمات گردشگری، سرویس نگهداری از کودک، بار، کافی شاپ، رستورانی مجلل و با شکوه، انبار بار و چمدان و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آدلفی پاتایا

هتل فور سیزن پلاس پاتایا

 

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *