دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل فرچون پیرل دبی

هتل فرچون پیرل دبی

هتل فرچون پیرل دبی

هتل فرچون پیرل دبی در منطقه دیرای شهر دبی و در خیابان عمر بن خطاب قرار دارد.

این مجموعه کامل علاوه بر فراهم کردن امکانات تفریحی و سرگرم کننده ایده آل، در یکی از بهترین نقاط از شهر دبی برای اقامت میهمانان گردشگر قرار گرفته است.

فاصله یک کیلومتری تا بخش تفریحی منطقه دیرا و نیز دسترسی راحت به مراکزی مانند بازار مینا، بازار طلا، فروشگاه الغریر مال، دیرا سیتی سنتر و همینطور ساحل الممزار موجب می شود تا تورسیت های شهر دبی نگاه ویژه ای به این هتل داشته باشند.

از طرف دیگر به دلیل تجاری بودن منطقه دیرا، میهمانان شاغلی که قصد اقامت در نزدیکی مراکز دولتی و تجاری شهر را دارند هم می توانند از این موقعیت مناسب نهایت استفاده را ببرند.

همچنین هتل فرچون پیرل درست در میان دو ایستگاه متروی یونیون و ایستگاه متروی دیرا قرار دارد که رفت آمد میهمانان آن را به سایر نقاط شهر زیبای دبی بسیار آسان و کم هزینه خواهد کرد.

همچنین میهمانانی که از خودرو برای دسترسی به شهر استفاده می کنند می توانند به واسطه تونل الشندغه، در کمترین زمان ممکن خود را به نقاط مختلف شهر دبی برسانند.

اتاق ها و سوئیت های هتل فرچون پیرل دارای دکوراسیون و کفپوشی از جنس چوب بوده و مجهز به امکاناتی نظیر مینی بار، اینترنت بیسیم رایگان و قسمت نشیمن وسیع می باشند.

هتل فرچون پیرل دبی

میهمانان این اتاق و سوئیت ها می توانند در طول اقامت خود برای صرف وعده های غذایی مختلف به رستوران بین المللی هتل سری بزنند و به طور هم زمان، استراحت و تفریح به یادماندنی ای را در تمامی 7 رستوران، بار و سالن استراحت این مجموعه سه ستاره داشته باشند.

هتل سنترو برشاء بای رتانا دبی

سایر خدمات ویژه هتل فرچون پیرل شامل استخر شنای روباز، تراس آفتابگیر و همچنین باشگاه تناسب اندام می شود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *