دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل صوفیه بوداپست

هتل صوفیه بوداپست

هتل صوفیه بوداپست

هتل صوفیه بوداپست هتلی سه ستاره، لوکس و بسیار مدرن درست در مرکز شهر صوفیه است که تنها چهارصد متر از پل معروف لیون فاصله دارد.

برای رفتن به مسجد زیبای بانیا باشی ده دقیقه پیاده‌روی و برای رفتن به موسسه ملی باستان شناسی بلغارستان، کلیسای جامع الکساندر نوسکی و تئاتر ایوان وازوف به پانزده دقیقه پیاده‌روی نیاز است.

فرودگاه بین‎المللی صوفیه نیز با طی مسافت حدود هفت کیلومتری قابل دسترس است.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل صوفیه بوداپست

تراس، تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری، اسب سواری، کلاس‌های آشپزی، گالری هنری، پخش زنده مسابقات ورزشی، شب‌های تئاتری، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه در سایت، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا و آلرژی و وی آی پی، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، دستگاه خودپرداز، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی مانند سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین و کالسکه بچه، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، کنترل ورود و خروج، سرویس نگهداری کودک، تبدیل ارز، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی و حمل و نقل عمومی شهر و وایفای رایگان در هتل ارائه می‌شود.

هتل صوفیه بوداپست

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند. مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل نووتل بوداپست سیتی

امتیاز هتل توسط مهمانان 8.1 برآورد شده است.

دیدن تورهای ارزان مجارستان

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *