چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل ۵ ستاره شایگان کیش در زمینی به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع در بهترین بخش نوارسیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این هتل در شش طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان و دارای یکصد و سی اتاق مجلل و سوئیت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد.

 

هتل شایگان کیش
اتاق

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون مرکز تجاری ، پانیذ ، هایپر مارکت و پردیس ۱ و ۲ و … این امکان را به شما میدهد تا در صورت تمایل در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهرمند شوید .

هتل شایگان کیش

هتل شایگان در سال ۲۰۱۱ میلادی بعنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی ، از سازمان جهانی گردشگردی UNWTO اسپانیا گردیده است .

همچنین در آذر ماه ۱۳۹۰ هتل شایگان مفتخر به دریافت تندیس زرین برند برتر از دومین جشنواره برند درگردشگری تهران گردیده است.

 

 

آدرس: کیش،ابتدای بلوار رودکی

تلفن: 07644467420

هتل آنا کیش

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

28 نظر

  1. کریم آخوندی

    ما چندین سفر خانوادگی در این هتل اقامت داشتیم و خیلی راضی بودیم. موقعیت مکانی خیلی خوبه. صبحانه متنوع خوبه. کیفیت غذای رستوران خوب هست. اتاق ها تمیزه. هتل آرامش خاصی داره. تنها نکته منفی که به نظر من داره، نبود چای ساز در اتاق هاست.

  2. فائزه طاهری

    ما چندین سفر خانوادگی در این هتل اقامت داشتیم و خیلی راضی بودیم. موقعیت مکانی خیلی خوبه. صبحانه متنوع خوبه. کیفیت غذای رستوران خوب هست. اتاق ها تمیزه. هتل آرامش خاصی داره. تنها نکته منفی که به نظر من داره، نبود چای ساز در اتاق هاست.

  3. مهدی آجربندی

    هتل خوبی بود من بار دوم بود که از این هتل استفاده میکردم در کل خوب بود ولی متاسفانه کیفیت صبحانه اش نزول داشت بقیه موارد خوب بود

  4. موقعیت عالی. برخوردعالی کارکنان. صبحانه بسیارعالی. استخرویونای تمیزوعالی. پخش موسیقی زنده درموقع صرف ناهار.واتاق با دکوراسیون وامکانات رفاهی مناسب.کافه تراس پشت بام هتل با توجه به وجود قلیان مناسب خانواده ها ودر شان هتل نیست.

  5. هتل خوب و مناسبی برای اقامت در کیش بود. صبحانه در حد متوسط به بالا. غذای رستوران کیفیت خوبی نداشت. برخورد پرسنل خوب بود.

  6. علیرضا پیرصالحی

    هتلی خوب در حد ۴ ستاره. چون نمیشه بگیم این هتل ۵ ستاره ست و هتل های دیگر کیش هم ۵ ستاره است

  7. یک هتل ۴ستاره بسیار خوب به حساب میاد.نه ۵ ستاره.و ارزش پولی که میدید را داره.چون قیمتهاشون بسیار مناسبتره.ضمنا استخر تمیزی هم داره که ارزش تست کردن رو داره.

  8. کیفیت و تنوع صبحانه رستوران هتل عالی بود،ناهار و شام را استفاده نکردیم. استخر هتل عالی بود. از رفتار پرسنل هم بسیار راضی بودیم. اتاقی که ما داشتیم کامل و خوب بود.

  9. مهدیس نوریان

    من قبلا هم در این هتل اقامت داشتم، و اینبار دوباره انتخابش کردم برای اینکه واقعا هتل خوبی هست، برخورد کارکنان هتل واقعا عالی و محترمانه هست، من ادم تقریبا وسواسی هستم، واقعا اتاق تمیز بود و هربار نظافت اتاق حوله های جدید میگذاشتند و رسیدگی کامل میکردن، تنها چیزی که منو اذیت کرد این بود که بیرون هتل یه رستوران هست که شبها موسیقی زنده داره، صدای خواننده هم اصلا خوب نبود و تا ساعت یک اجرا داره و واقعا اذیت کننده بود، صدا توی لابی اصلا نمیاد اما تو اتاق صدا خیلی مشخصه. هتل نزدیک مرکز خریدهای مختلف ه که میشود پیاده رفت، مرکز اجاره خودرو و دوچرخه و موتور شارژی هم داره در کل من و خانواده راضی بودیم و به شما هم پیشنهاد میکنم

  10. هتل تميز بود، اتاقها تميز و با آرامش بودن ، استخر و كلوپ سلامتى مجهز، تميز و داراى پرسنل مؤدب است. صبحانه عالى و ناهار خوب بود. پيشنهاد ميكنم رستوران گاردن كه در محوطه حياط واقع شده و موزيك زنده خوبى داره رو امتحان كنيد.

  11. هتل ازلحاظ دسترسی به مراکزخریدوساحل جاش خوبه صبحانش خوبه استخرخوب ولی رستورانش تنوع وکیفیتش نسبت به قیمتش نمی ارزه برخوردپرسنل ش عالیه درکل خوب بود

  12. میلاد احمدی

    همه چیز عالی بجز عکاسی. یعنی بعنوان عکس اشانتیون کلی عکس بی کیفیت میدن. حتی یه عکاس حرفه ای‌هم ندارن

  13. پروين توافقي

    رفتار كاركنان خوب و مودبانه/پذيرش مودب ولي بسيار يخ بدون كوچكترين لبخندي/رستوران عالي با پرسنل تميز و مودب/صبحانه خوب/موسيقي رستوران خوب/چك أوت هميشه طول ميكشه و بايد حداقل براش بيست دقيقه وقت گذاشته بشه/چك اين راس ساعت دو/اتاقهاي محوطه بزرگترن و هر وسيله اي كه نياز باشه موجوده مثل اتو و ميز اتو و دمپايي و خيلي چيزهاي ديگه ولي ميتونست بهترم باشه مثلاً يه گوشه از دستشويي كنده شده بود انگار چيزي مثل چكش بهش خورده باشه و همونطوري رها شده بود.در كل راضي بودم.

  14. محمد جواد حمزه پور

    از هر نظر راضی بودیم . در مقایسه با هتلهای دیگر خیلی تمییز و منظم بود . غذای رستوران خیلی لذیذ و خوشمزه بود که ما غذای رستوران هتل را به بیرون ترجیح دادیم. از نظر تمییزی عالی بود.

  15. حسین رسولی

    در مقایسه با هتلهای پنج ستاره ای که قبلا استفاده کرده بودم این هتل در حد هتل ۴ ستاره بود. کیفیت حمام و سرویس بهداشتی متوسط بوده . در سوئیتی که ما اقامت داشتیم کانالهای تلویزیون محدود. راهنمای مناسب برای استفاده از امکانات هتل ضعیف بوده.

  16. من چهار شب با خانواده در یک اتاق سه تخته اقامت داشتم. همه چیز خوب بود. صبحانه واقعا عالی و در حد هتل پنج ستاره بود. برخورد کارکنان و نظافت اتاق عالی بود. لابی هتل با داشتن فضای بزرگ و کافی شاپ و چند فروشگاه قابل قبول بود. استخر و سونای خوبی دارد. حیاط و باغ هتل خوب و دلنشین است. قیمت اتاق ها با تخفیف سایت ایران هتل واقعا خیلی مناسب است و متناسب با خدمات هتل بود و یک انتخاب عالی برای من بود. اگر دوباره به کیش بروم و هتل با همین قیمت یعنی شبی ۴۵۰ هزار تومان باشد حتما مجدد به همین هتل خواهم رفت. فقط چند کمبود داشت که اگر رفع شود. هتل عالی خواهد بود. پارکینک خیلی کوچکی دارد که البته برای ماشین دارها مهم است. اتاق ها کوچک است. معمولا در سایر هتل های پنج ستاره در اتاق ها سرویس چای و قهوه رایگان به همراه کتری برقی وجود دارد و همچنین اتو اما اتاق های این هتل فاقد آنها بود. گرچه اتاق ها دارای اینترنت رایگان بود ولی سرعت آن خیلی کم بود و دائم قطع می شد. من که ترجیح دادم از اینترنت سیم کارت موبایلم استفاده کنم.

  17. ایمان صادقی

    با توجه به اينكه چندين بار در هتل شايگان اقامت داشتم به نظر من هتل نسبتا خوبيه البته نه در حد يك هتل ۵ ستاره، به نظرم موقعيت مكاني هتل يه مزيت براش به حساب مياد، رفتار پرسنل هتل خيلي خوبه، صبحانه داراي تنوع و همچنين كيفيت خيلي خوبي هست، اتاق ها نسبتا كوچك هستن ولي از نظر تميز بودن در حد قابل قبول هستن البته از اين نظر هم نه به عنوان يه هتل ۵ ستاره، لابی هتل هم نسبتا خوب و بزرگه، دفعات قبل كه تو اين هتل اقامت داشتم شرايط بهتري داشت و در طبقه زير همكف سالن بازي بيليارد و پلي استيشن، فعال بود كه خيلي خوب بود و الان ديگه اين امكانات رو حذف كردن، استخر و سوناي چندان جالبي نداره هرچند بودنش به هر حال خوبه، موضوع ديگه اي كه به نظرم نكته منفي هست اينه كه كتري برقي قبلا تو همه اتاق ها وجود داشت و الان ديگه نيست در حالي كه وجود يه امكان به اين سادگي كه هزينه زيادي هم نداره ميتونه در ميزان رضايت از هتل تاثير خيلي خوبي داشته باشه، در مجموع به نظر من هتل شايگان جزو يكي از هتل هاي خوب كيش هست

  18. مجتبی تاجگردان

    رزروشنهای هتل برخوردشان اصلا گرم و صمیمی نبود و تا آنجایی که می شد به دنبال انجام کار برای مهمانان نیستند ولی سایر پرسنل بخورد خوب و مناسبی داشتند . مشکل دیگر هتل تعدادطبقات کم و دید نامناسب از شهر و دریا می باشد به خصوص ویلاهای کنار هتل که به مهمانان داده می شود هم از هتل و امکانات هتل فاصله دارد و هم مهمانان احساس ورود به هتل را ندارد.

  19. پوریا پاشائی

    در مجموع خدمات ارائه شده توسط هتل شایگان با توجه به هزینه ای که دریافت میشه قابل قبوله. کیفیت صبحانه نسبتا مناسب بوده و در مجموع از اقامتم در این هتل راضی بودم.

  20. عالی بود، دسترسی مناسب و تجمیع امکانات در هتل فضای خوبی را ایجاد کرده بود

  21. رضا عبداللهي

    برخورد پرسنل خوب بود . محيط هتل و تميزي اتاق ها خوب بود ولي متاسفانه در حمام سشوار ديواري نداشت و در اتاق هم متري برقي و سرويس كپ و چايي نبود

  22. سیدحسین شریعتی

    بسیار عالی و کامل بود.

  23. فرزاد باباخانیان

    سلام. سال ۹۴ میهمان این هتل بودم و الان با همان دید مجدداً شایگان را انتخاب کردم و ۴ شب اقامت داشتم. نقاط ضعفی دیده می شد که در خور یک هتل ۵ ستاره نیست و آنجا هم تذکر دادم اما لازم دانستم اینجا هم برای همگان به اشتراک بگذارم. این هتل ۳ طبقه است و ما در طبقه دوم اقامت داشتیم سر و صدا و پخش موزیک از محوطه هتل تا ساعت ۳ شب آزار دهنده بود متاسفانه پنجره ها هم عایق نبودند . مورد بعدی که حائذ اهمیت بود عدم وجود کتری برقی و شارژ چای و نسکافه بصورت روزانه در اتاق بود، من به هتل های زیادی چه در داخل و چه در خارج سفر کرده ام این اولین هتل ۵ ستاره ای بود که حاضر به ارائه حداقل ۲ کیسه چای نپتون نبود که به شدت با مسئولین آنجا وارد بحث و اعتراض شدم گفتند باید بصورت جداگانه از کافی شاپ درخواست کنید تا برای شما بیاورند و روی صورتحسابتان درج می گردد. مورد خیلی جالب عدم وجود سشوار دیواری در سرویس بهداشتی بود و به من گفتند آن خراب شده و یک سشوار خیلی ضعیف در اتاق برای ما گذاشته بودند. مورد بعدی در خصوص بحث صبحانه بود نسبت به سری قبل افت داشت و تنوع کمی داشت بطوری که شاید برای یک کودک ۳ ساله غذای پیدا نمی کردید ! اما با این اوصاف رستوران اش باز هم نمره خوب را از طرف من دارد. نظافت بخوبی انجام می شد. پرسنل خوب با منظمی داشت. استخر خوب بود . از لحاظ سرگرمی تقریبا خوب بود بیلیارد، استخر ، کافی شاپ، باغ هتل ، عکاسی، اجاره ماشین، سیستم تهویه همگی مورد تأیید بودند.

  24. سيد عليرضا حسيني

    بسيار انسان های شريف و با ادب، عالی هستن ، چندين بار به اين هتل سفر كرديم فقط، صبحانه اش تنوع اش بيشتر بشه بهتره

  25. میثم موسوی زادگان

    دستشویی ها تهویه هوای خوب نداشت، کتری برقی و یا چایی توی اتاق ها نداشت که حتی توی هتل هایی با ستاره کمتر هم هست قسمت دستگاه های بازی خوب نبود صبحانه خوب بود ولی برای بچه ها غذای جالبی وجود نداشت کارکنان هتل عالی بودن

  26. مهدی بشارتی مقدم

    اگر بخوام منصفانه در مورد هتل توضیح بدم باید بگم هتلهای ۵ ستاره کیش درجه های مختلفی دارند. هتل شایگان با توجه به موقعیت خوب و نزدیک بازار . اتاقهای بزرگ و بی سر و صدا ( البته در بخش ویلایی ) و صبحانه خوب و استخر رایگان و امکانات منطقی هتل خوبیه برای انتخاب .

  27. محمد على فلاحى

    رفتار كاركنان كاملا مؤدبانه بود، جاى پارك اتومبيل مسافران بيشتر و مناسب تر لحاظ گردد. تجهيزات هتل (سوييت ها در محوطه) ميتواند كمى به روزتر و لوكس تر باشد. البته همه چيز مرتب و منظم و تميز بود. رفتار خوب پرسنل متمايز بود. بهتر است ترانسفر برگشت به فرودگاه از هتل نيز لحاظ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *