سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت

هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت

هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت

هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت از جمله هتل های 5 ستاره بانکوک است که در منطقه سوخومویت واقع شده است و از بهترین هتل های بانکوک محسوب می شود.

هتل 500 متر از ایستگاه های ترن هوایی Asoke و Nana BTSو ایستگاه مترو سوخومویت فاصله دارد و نزدیکی به همین اماکن یکی از امتیازهای هتل به حساب می آید چرا که دسترسی گردشگران را به جاذبه های توریستی بانکوک بسیار آسان کرده است.

فرودگاه سوارنابومی در فاصله 25 کیلومتری هتل قرار دارد و در فاصله 15 دقیقه ای از Emporium Department Store و Benjasiri Parkواقع شده است.

هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت

تمامی اتاق های هتل دارای منظره ای رو به شهر هستند و امکاناتی از جمله تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع و حمام های اختصاصی را درون خود جای داده اند.

شما همچنین در رستوران های هتل سوفیتل در هنگام صرف انواع غذاهای بین المللی می توانید با دیدن منظره زیبای شهر از لحظات خود نهایت لذت را ببرید.

اگر در سفر خود به بانکوک قصد اقامت در هتل 5 ستاره را دارید باید بدانید که در این هتل شما می توانید از خدمات و امکاناتی بی شماری همانند : اینترنت رایگان، استخر، خدمات اسپا، کلاس ها و سالن بدنسازی، سالن زیبایی، ماساژ، سونا و جکوزی، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین، اتوشوئی و خشکشوئی، اتاق کنفرانس و مرکز تجاری استفاده کنید.

هتل سوفیتل بانکوک سوخومویت

کارکنان در هتل به 11 زبان زنده دنیا مانند عربی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی، هندی و اندونزیایی، ژاپنی، کره ای، هلندی، چینی و تایلندی صحبت می کنند.

هتل سوختای بانکوک

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *