چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

در اسفند ۱۳۹۰ به گروه هتل‌های سورینت پیوست و به فاصله ی دو ماه پس از واگذاری از اردیبهشت ۱۳۹۱ کار بازسازی و نوسازی آن آغاز شد.

هتل سورینت مریم روز عید سعید غدیر خم در دوم آبان ماه ۱۳۹۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است همزمان از اوایل سال ۱۳۹۲ طرح ساخت هتل مریم ۲ در هفت طبقه و همسان با طرح نمای فعلی هتل سورینت مریم در مجاورت و متصل به آن آغاز شد.

ساختمان جدید پس از اتمام عملیات به صورت یکپارچه با ساختمان قبلی پذیرای مهمانان هتل خواهد بود.

هتل سورینت مریم در حاشیه ی جنوب شرقی میدان امیرکبیر یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش، با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی باروک در چهار طبقه و ۵۶ اتاق و سوئیت قرار گرفته است.

سورینت مریم01
اتاق

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله¬ی تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت و … این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره بیشتری ببرید.

این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است.

سورینت مریم02
رستوران

هتل سورینت مریم با چهره ای شادابتر از گذشته و با بهره‌گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد آن است تا خدمات شایستهتری را به مهمانان جزیره زیبای کیش ارایه دهد.

هتل هلیا کیش

آدرس: جزیره کیش ، شهرک صدف ، ضلع جنوبی میدان امیرکبیر ، هتل سورینت مریم

تلفن: 07644467511

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

25 نظر

  1. نظافت هتل خیلی خوب بود برخورد کارکنان عالی بود. رسیدگی عالی. غذا خوب بود . صبحانه خوب بود ولی میتونست بهتر باشه. مهمترین شاخصه این هتل برخورد عالی پرسنل اون هست. جزو گزینه‌هایی هست که من به دوستانم توصیه میکنم.

  2. من در تاریخ تیر ۹۷ ۴ شب در این هتل اقامت داشتم به جرات میتونم بگم همه چی عالی بود چون خودم بسیار ریز بینم به همه چیز دقت میکنم.صبحانه بسیار عالی، فضا بسیار شیک و بازسازی شده هم هست.اتاق ها خیلی تمیز و مطبوع بود، کیفیت غذاها عالی بود و از همه مهمتر دسترسی به مناطق مهم آسون بود و رفتار پرسنل بسیار بسیار بسیار خوب و عالی در حد هتل ۵ ستاره بود و مدیریت هتل خودش نظارت داشت به همه چی و دفتر نظرات رو هرروز چک میکرد و میخوند.

  3. ساجده انصاری

    من مهرماه ۹۷ در این هتل اقامت داشتم. برخورد پرسنل بسیار محترمانه و حرفه ای بود اتاق ها بسیار تمیز بودند. نظافت روزانه بسیار کامل بود. برای من که بچه کوچک داشتم فاکتور نظافت بسیار مهم بود که خدا رو شکر عالی بود. کیفیت غذاها خوب بود البته صبحانه هتل خیلی مفصل نبود ولی در حد قابل قبول بود. از نظر دسترسی تا اسکله پیاده تقریبا یک ربع و با ماشین حدود دو دقیقه راه بود. یه آفر عکاسی رایگان داره که فقط ده هزار تومان در کل شامل تخفیف میشه بنابراین اگه خواستید از اون آفر استفاده کنید حواستون باشه که برای هر عکس ۱۶*۲۱ بابت هر عکس ۴۰ هزارتومان ازتون میگیرن. در مجموع من در مقایسه با سایر هتل ها و قیمت و دسترسی محلی اون ها راضی بودم.

  4. در تاریخ ۲ابان ۹۷در هتل مهمان بودم .موقعیت هتل خوب است و بازارها نزدیک است .رستوران و فست فود در اطراف هتل هست هتل صبحانه بسیار خوب و با کیفیتی داشت برخورد کارکنان دوستانه و عالی .اتاق و سرویس ها تمیز.فقط خوشخواب تخت اندکی فرسوده و نرم بود که برای کمردردی ها مناسب نبود .اب گرم هتل هم درجه اش کم بود که با درخواست ما بعد از ده دقیقه دمای اب را بالا بردند .ملحفه ها سفید و تمیز بود .من دوست داشتم.امیدوارم به خوانندگان نظر من هم خوش بگذرد .عطایی

  5. حمید رضا عرب عامری

    نظافت ، تمیزی ، رسیدگی ، برخورد پرسنل بسیار عالی بود، بوفه صبحانه در سطح خوب اما با کیفیت و نزدیک بودن هتل به مکان های تفریحی و تجاری جزیره یکی از امتیاز های خوب محسوب میشه فقط امیدوارم به کیفیت غذاهای ناهار و شام رستوران بیشتر رسیدگی کنن مخصوصا برنج!!! و اینکه تختخواب اتاق ما فکر میکنم در حد هتل ۴ ستاره نبود شاید نیاز به تعویض باشه!!!

  6. فردوس میر شکار

    با سلام،هتل بسیار خوبی بود

  7. هتل تمیز و مرتب صبحانه خوب فقط رفتار رسپشن ها خیلی مناسب نبود در کل رضایت بخش

  8. رادپی گستران

    اين هتل،هتل بسيار خوبيه از لحاظ نظافت،آرامش،برخورد پرسنل شما رو قانع ميكنه دسترسي هاي راحتي داره ٢ تا مورد داره كه شايد براي من مهم بود ١-نور اتاق به نظر من خيلي كمه ٢-آسانسوراي هتل (البته وقتي ما اونجا بوديم داشتن تعمير ميكردن)

  9. سمیه رضا سلطانی

    برخورد بسیار محترمانه پرسنل تمیزی اتاق و سرویس بهداشتی
    تعداد پرسنل رستوران و تنوع صبحانه کم بود

  10. محمد کوره پز

    رفتار خوب و مودبانه پرسنل هتل
    نبود توستر برای نان صبحانه و عدم امکان تنظیم آب گرم در حمام که بسیار داغ بود

  11. جلیل چگینی

    دسترسی خوب به مراکز خرید و شهر تمیز بودن هتل و اتاق ها برخود خوب پرسنل صبحانه عالی و تکمیل ساکت و آرام بودن هتل
    تبلیغ عکس گرفتن که یک دانه سایز کوچیک تحویل میده و عکس های دیگری که میگیره از طرف بدون کیفیت و قیمت بالا می باشد.

  12. حسین احترام

    در مجموع خوب بود
    هتل نکته منفی نداشت

  13. حمیدرضا زینی

    پذیرش هتل و مهمانداری فوق العاده بود مکان در موقعیت خوبی قرار دارد هتل با آرامشی است کلا کادر خوب و اطاقهای مناسبی دارد
    تنها ایرادی که دارد صبحانه می تواند بهتر از این که هست سرو شود

  14. همه چی عالی بود امکانات برخورد
    موردی نبود

  15. الهام نصرتی

    پرسنل هتل خیلی با اخلاق بودن.کیفیت صبحانه عالی بود .هتل آرامش و سکوت خوبی داشت.کیفیت نهار و شام هم خوب بود البته ما فقط یک وعده نهار ویک وعده شام اونجا بودیم.عکاسشون خیلی خانم خوش اخلاقی بود و عکسهای خیلی با کیفیتی گرفت و بسیار مایه گذاشت.ازش ممنونم.
    فقط موکت اتاقها کمی کثیف بود وجاکفشی و چوب لباسی دیواری برای آویز لباس نداشت.ولی داخل کمدها جالباسی داشت.

  16. علی خضرائی منفرد

    هتل فوق العاده عالی بود
    هیچ نکته منفی وجود نداشت

  17. تقریبن تمامی امکانات رفاهی در اتاق موجود میباشد. تختخواب ها خیلی راحت و آرامبخش بود تلویزیون و امکان تماشای فیلم از آرشیو بهمراه موسیقی خوب بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود محیط هتل خیلی آرامبخش بود کیفیت غذاها خوب بود
    بنظر من برای داخل اتاق از دمپایی یا صندل با کیفیت بهتر میتونستن استفاده کنند چون اون دمپایی حوله ای برای اون مجموعه بنظر من جالب نیست

  18. غذای با کیفیت رستوران هتل برخورد خوب کارکنان سیستم مرکزی پخش فیلم و سریال
    تمیز نبودن کف اتاقها و وجود لک روی سطح موکت اتاق یک آب معدنی مجانی و اخذ هزینه بابت مابقی در صورتیکه در بقیه هتلها روزی یک آب معدنی داده می شود.

  19. ابوذر دزیانیان

    برخورد پرسنل فوق العاده دلسوزانه و محترمانه و درحد هتل پنج ستاره بین المللی نظافت روزانه اتاق با دقت کامل صبحانه خوب(سرد و گرم) صبحانه گرم خوشمزه غذای رستوران هتل رو پیشنهاد میدم صرف کنید،علاوه بر قیمت مناسب نسبت به بیرون از کیفیت و طعم خیلی خوبی برخوردار بود در یک کلام آنقدر همه خوب و صمیمی برخورد میکنن انگار پرسنل اقوامتون هستن و در پایان سفر دلتنگشون میشید
    فقط بعضی بعضی بعضی از قسمت های اتاق ها نیاز به رسیدگی و تعمیرات جزیی دارد کاش یه پیانیست داشتند که از پیانوی زیبای لابی هم استفاده میشد

  20. فوق العاده هتل عالى هم از نظر برخورد پرسنل و هم تميزى
    ندارد

  21. محمد مهدی سبحانی

    رفتار بسیار حرفه ای پرسنل و محیط تمیز و عالی و نزدیکی به بیشتر مراکز خرید و تفریحی
    چیزی به نظرم نیومد و همه چی سر جای خودش بود

  22. راضی بودم از هتل نزدیک ساحل و مراکز خرید بود
    سرویس بهداشتی اتاق اینه نداشت

  23. طاهره شعبانی

    هتل معمولی ، رفتار پرسنل خیلی خوب و عالی
    نسبت به قبلا سرویس دهیشون خیلی ضعیف شده سقف حمام چکه میکرد

  24. متین طیب زاده

    ما سوییت جونیور گرفته بودیم که نسبتا خوب و بزرگ و تمیز بود
    صبحانه هتل نسبت به بقیه هتل های چهار ستاره واقعا ضعیف و بد بود

  25. از همه لحاظ عالی بود راضی بودیم
    اصلا دیده نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *