چهارشنبه 8 فروردین 1403

هتل سرای کاسیان کاشان

هتل سرای کاسیان کاشان

هتل سرای کاسیان کاشان (خانه تاریخی گیوی) یکی از خانه های تاریخی جذاب کاشان به شمار می رود که به خاطر داشتن خلاقیت در معماری تبدیل به یک هتل با شکوه در شهر کاشان شده است.

با افتتاح این هتل در شهر زیبای کاشان، مدیران این مجموعه تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند شب های به یاد ماندنی را در کنار خاطرات نوستالژیک برای میهمانان خود رقم بزنند.

ساختمان زیبا و دوست داشتنی این هتل در گذشته با در نظر گرفتن تنوع،کارایی،خلاقیت در فضاسازی،استفاده از مهارت ها و فنون مختلف معماری،گستردگی و تنوع ساخته شده است.

تزیینات، زیبایی،شکوه و جلوه گری معمارانه،همسازی با اقلیم و محیط این خانه تاریخی کاشان توانسته است اقامتی به یاد ماندنی را در زمره زیباترین،کامل ترین و شاخص ترین خانه های تاریخی ایران برای میهمانان فراهم سازد.

خانه تاریخی گیوی یا هتل سرای کاسیان کاشان در زمینی به مساحت تقریبی ۵۱۵۰ متر مربع و در دو طبقه اصلی بنا شده است.

خانه دارای یک حیاط به ساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع است.

تراز ارتفاعی حیاط نسبت به کوچه اصلی حدود ۳ متر پایین تر قرار دارد.

در ورودی حیاط حوض پر از آب و باغچه هایی مملو از گل نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می سازد و حسی سرشار از آرامش را بر بیننده القا می کند.

هتل سرای کاسیان دارای ۱۷ اتاق شامل یک تخته،دو تخته،سه تخته و چهار تخته می باشد.

شما در سفر به کاشان برای رفتن به خانه ی تاریخی گیوی که هم اکنون به هتل سرای کاسیان کاشان تغییر کاربری داده است می توانید به آدرس محله قدیمی طاهر منصور و در کوچه مجاور بقعه امامزادگان طاهر و منصور معروف به کوچه اقا نراقی بروید و در فضای دل انگیز این هتل رویایی اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

هتل پیروزی اصفهان

آدرس: کاشان-خیابان ایت الله کاشانی-کوی ملک آباد-جنب زیارت طاهر و منصور-ملک آباد پنجم

تلفن: 03155455556

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *