سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل ریکسس گراند آنکارا

هتل ریکسس گراند آنکارا

هتل ریکسس گراند آنکارا

هتل ریکسس گراند آنکارا هتلی ۵ ستاره با طراحی و چیدمانی از وسایل چوبی و سنگی و به سبک مدرن و‌ امکانات رفاهی و تفریحی فراوان است.

هر گردشگری را متقاعد می‌کند که این هتل برای استراحت گزینه‌ای قابل تامل است.

فاصله هتل از مراکز خرید و فروشگاه‌ها بسیار کم است و‌ فروشگاه‌ها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل دسترس هستند.

هتل ریکسس گراند آنکارا

با صرف صبحانه‌ای مفصل و به صورت بوفه که طیف گسترده‌ای از انواع خوراکی‌های بین‌المللی را شامل می شود روز خود را آغاز کنید و در طول روز نیز با صرف غذاهای مختلف در رستوران و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در بار هتل لذت کافی ببرید.

هتل ریکسوس گرند آنکارا دارای استخر سرپوشیده و نیز باشگاه بدنسازی است که با تجهیزات کامل می‌توانید از برنامه ورزشی خود در طول اقامتتان غافل نمانید.

هتل ریکسس گراند آنکارا

بعد گذراندن روزی پر تلاطم سری به سالن اسپا و ماساژ بزنید و ‌از ماساژ تخصصی که توسط تکنسین مجرب انجام می‌شود روح و جان خود را به آرامش برسانید.

اتاق‌های هتل ریکسوس گرند با مبلمان و تخت خواب‌های لوکس و نیز وان اختصاصی شیک و‌ فضایی گرم و‌ آرامش بخش طراحی‌شده‌اند و مجهز به مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی، تلفن، وسایل بهداشتی، کتری برقی، بالکن، مبلمان و صندوق امانات هستند.

هتل ریکسس گراند آنکارا

از دیگر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، رستوران و بار، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی و اتوشویی، اتاق و امکانات کنفرانس، سرویس شاتل، خدمات تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین، میز گردشگری و تهیه بلیت، کرایه اتومبیل، اتاق ماه عسل، آرایشگاه، سالن ماساژ، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر سربسته و … اشاره کرد.

هتل آنکیرا آنکارا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *