دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل دبلیو دبی د پالم

هتل دبلیو دبی د پالم

هتل دبلیو دبی د پالم

هتل دبلیو دبی د پالم در منطقه پالم جمیرا واقع شده و از گروه هتلداری W در سراسر دنیا به شمار می رود.

این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار بوده و دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری دبی از جمله برج العرب دبی، کارتینگ دبی، مرکز خرید سیتی واک، کلاب بین المللی مارینا، مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه دبی و ایستگاه مونوریل آتلانتیس دارد.

اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شدند و از امکاناتی همچون تلویوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، میز نهارخوری، بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا، چای ساز / قهوه ساز، مینی بار و سیستم تهویه هوا برخوردار می باشند.

هتل دبلیو دبی د پالم

رستوران های موجود در هتل دبلیو د پالم انواع غذاهای آمریکایی و ایتالیایی را برای میهمانان خود ارائه می دهند.

کارکنان این هتل لوکس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشند و از رفتار محترمانه ای برخوردار هستند، همچنین به زبان های آفریقایی، عربی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اندونزی، سونانی، اسپانیایی، کره ای، هلندی، روسی، صربی، تایلندی و چینی صحبت می کنند.

تمام این‌ها هر کسی را وسوسه می‌کند تا به دبی سفر کند و در این هتل اقامت کند؛ هرچند هرگز نمی‌توان انتظار سفر و اقامتی ارزان در این هتل را داشت.

شما می‌توانید هنگام رزرو تور، هتلی در همین نزدیکی را انتخاب کنید تا هزینه سفرتان کمتر شود؛ در عوض از سایر تفریحات موجود در این مجموعه یا رستوران‌های آن استفاده کنید.

هتل پولمن دبی جمیرا لیکس تاورز دبی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *