دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل دالاس رزیدنس وارنا

هتل دالاس رزیدنس وارنا

هتل دالاس رزیدنس وارنا

هتل دالاس رزیدنس وارنا هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار مجلل در وارنا است که تنها سیصد متر از کناره ساحل زیبای دریای سیاه فاصله دارد.

از طرفی فاصله این هتل از کلیسای وارنا و ایستگاه قطار مرکزی شهر حدود چهار کیلومتر، صومعه و غار آلادژا حدود هشت کیلومتر، پارک آبی گلدن سندز حدود ده کیلومتر و ساحل زیبای گلدن سندز یازده کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافتی حدود یازده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

تراس، باغ‌های خیره کننده زیبا همراه مبلمان فضای باز، اتاق بازی با تجهیزات و میز تنیس و بدمینتون و زمین تنیس و بیلیارد، رستوارن، بار و کافه، پارک و محوطه بازی کودکان، استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و ماساژ، سونا و جکوزی و حمام ترک، سولاریوم، اسپا و سلامتی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی و جعبه ایمنی از جمله امکانات هتل می‌باشند.

همچنین خدماتی مانند سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، پازل و تخته بازی، سرویس نگهداری کودک، کنترل ورود و خروج، تبدیل ارز، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی یا حمل و نقل عمومی شهر و حتی وایفای پر سرعت رایگان در هتل ارائه می‌شود.

میز پذیرش هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، انگلیسی، فرانسوی و روسی را دارند.

هتل اینترنشنال کازینو و تاور سوییتس وارنا

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *