چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل توچال تهران

هتل توچال تهران

هتل توچال تهران

هتل سه ستاره توچال مرتفع‌ترین هتل کوهستانی جهان است که در سال ۱۳۸۰ در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا ساخته شده است.

این هتل در زمینی به مساحت ۲۴۳۰ متر بنا شده و مکانی مناسب و امن برای علاقه‌مندان به ورزش اسکی در فصل زمستان و فضایی خاص، آرام و خنک در دیگر فصول سال است.

مسافران گرامی می توانند قبل از ساعت ۱۱ صبح به همراه شناسنامه و مدارک مورد نیاز به دفتر رزرواسیون واقع در ایستگاه اول تله کابین مراجعه نموده و رزرو خود را قطعی نمایند.

ترانسفر مسافرین به دفتر رزرواسیون واقع در ایستگاه اول تله کابین از درب پارکینگ مجموعه شرکت تله کابین توچال صورت می گیرد.

بلیط های رفت وبرگشت تله کابین به هتل و بالعکس بصورت رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد و مهمانان هتل به محض ورود مورد معاینات پزشکی قرار گرفته و پس از تایید پزشک اقامت شان تایید می شود.

تله کابین در ساعت ۲ بعد از ظهر آخرین مسیر خود را طی خواهد کرد، بنابراین مهمانان محترم موظفند تا قبل از ساعت ۲ برای رسیدن به هتل و همچنین بازگشت از هتل پس از تحویل اتاق،از تله کابین استفاده نمایند.

این هتل از افرادی که بیماری قلبی عروقی، تنفسی و فشار خون دارند و معلولین جسمی و زنان باردار معذور است.

همراه بودن شناسنامه زوجین و عقدنامه رسمی برای پذیرش الزامی است و در صورت همراه نبودن مدارک مورد نیاز هیچ مسئولیتی در قبال رزرو میهمان به عهده مرکز و هتل نیست.

برای پذیرش میهمانان خارجی داشتن پاسپورت الزامی است.

هتل بلوط تهران

در روزهای یکشنبه و دوشنبه هتل تعطیل است و پذیرش ندارد.

هتل کوهستانی توچال با ۶۰ باب اتاق و سوییت آماده است تا اقامتی دلنشین و به دور از هیاهوی شهر تهران، در سکوت و آرامشی تکرار نشدنی برای مسافرانش فراهم آورد.

آدرس: تهران – ولنجک – تله کابین توچال

تلفن: 02122418000

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *