سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی به اندازه 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره چشم انداز بی نظیری از ساحل را ارائه می دهد. این هتل در چند قدمی ساحل بلو فلگ (Blue Flag) قرار گرفته است. 2 استخر روباز و پارک آبی کودکان دیگر بخش های تشکیل دهنده هتل توسان بیچ ریزورت هستند.

تمامی اتاق های هتل مجهز به تهویه هوای مطبوع و بالکنی اختصاصی می باشند که شما را قادر می سازند تا منظره ی شگفت انگیزی از دریای اژه را نظاره گر باشید. اینترنت بی سیم رایگان در مجموعه هتل توسان بیچ موجود است.

اتاق های هتل توسان بیچ دارای دکوراسیونی مدرن، حمام خصوصی، صندوق امانات و تلویزیون می باشند. رستوران هتل غذاهای لذیذی را به صورت سلف سرویس برای شما آماده کرده است.

غذاهای بین المللی هتل را حتما امتحان کنید. رستوران لایکیا (Lykia Restaurant) غذا های دریایی و کباب های ترکی را برای مهمانان گرامی سرو می کند. در رستوران روباز زوگما (Zeugma Restaurant)، می توانید غذاهای سالم و تازه را در چشم اندازی خارق العاده از دریا میل نمایید.

کافه های هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها را در طول روز برای مهمانان ارائه می دهد. در ساعت 5 عصر چای عصرانه سرو می شود. کافه ی میانوعده از ساعت های پایانی شب شروع به کار نموده و تا صبح زود دایر می باشد، از صبحانه و سوپ این کافه لذت ببرید.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی

با ماساژهای مرکز آبگرم و سلامتی هتل توسان بیچ ریزورت به ذهن و جسم خود آرامش ببخشید. ( با پرداخت هزینه اضافه ) نزدیکترین فرودگاه به توسان بیچ، فرودگاه عدنان مندرس، در 76 کیلومتری هتل واقع شده است. کانتر پذیرش و پارکینگ هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشند.

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *