دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل بلا ایروان

هتل بلا ایروان

هتل بلا ایروان

هتل بلا ایروان یکی از هتل‌های ارزان قیمت ایروان است که جدا از قیمتش امکانات خوب و استانداردی را در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می‌دهد.

هتل بلا دارای پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی هتل‌داری آموزش دیده‌اند.

این پرسنل به زبان‌های روسی و انگلیسی مسلط هستند.

اتاق‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ به‌طور روزانه سرویس‌دهی و نظافت می‌شوند؛ بسیار شیک و مدرن دکور شده‌اند و همگی آنها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی،حمام، وسایل بهداشتی، چای‌ساز و قهوه‌ ساز، اتاق‌های عایق صدا، سرویس سرمایشی و گرمایشی، صبحانه در اتاق و… برخوردار می‌باشد.

هتل بلا ایروان

هتل بلا در مرکز شهر قرار دارد و به تمامی جاذبه‌های توریستی و همچنین مراکز خرید شهر ایروان نزدیک است.

به‌ طور کلی می‌توان گفت این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند ارزان سفر کنند اما در طول سفر خود اقامتگاهی با امکانات استاندارد داشته باشند.

ساختمان شیشه‌ای زیبا و دیدنی هتل 3 ستاره بلا در جوار پارک بزرگ لونا، در قلب ایروان خوش می‌درخشد و با آغوشی باز منتظر میهمانان دوست‌داشتنی تور ارمنستان است.

دسترسی خوبِ این هتل به ایستگاه‌های مترو و نزدیکی‌ اش با میدان جمهوری و سایر دیدنی‌های شهر، اینجا را به اقامتگاهی محبوب در میان توریست‌ها مبدل کرده است.

هتل بلا ایروان

در فضای سبز هتل، امکانات طبخ کباب و گریل فراهم شده است تا بتوانید خاطره‌ای خوش از این هتل با خود به یادگار ببرید؛ به علاوه، اگر با خودروی شخصی به ایروان سفر کرده‌اید یا خودرویی کرایه کرده‌اید، نیازی نیست نگران جای پارک باشید.

هتل کینگ ایروان

این هتل برای خانواده‌هایی که همراه کودکان‌اند نیز تدارکاتی دیده است: اتاق بازی کودک، خدمات نگهداری از کودک، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودک و برنامه‌های سرگرم‌کنندۀ دیگر، گوشه‌هایی از تدابیر اندیشیده شده برای سرخوشی دلبندانتان است؛ به علاوه، رفت و برگشت شما از فرودگاه نیز با استفاده از شاتل فرودگاهی هتل آسان‌تر خواهد بود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *