سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل بست بلا پاتایا

هتل بست بلا پاتایا

هتل بست بلا پاتایا

هتل بست بلا پاتایا هتلی لوکس که با ارائه امکانات رفاهی مدرن و خدمات میهمان نوازی بی عیب و نقص با آغوشی باز در شهر زیبای پاتایا پذیرای شما خواهد بود.

با اقامت در هر یک از سوئیت ها و اتاق های این هتل معنای واقعی آرامش را درک کنید، از صرف غذا در رستوران برتر آن لذت ببرید، با شنا در استخر فوق العاده اش سرشار از احساس طراوت و نشاط شوید و بعد از یک روز پرمشغله با استفاده از خدمات سونا و اتاق بخار آن به از شر گرفتگی های عضلانی رهایی یابید.

مجاورت هتل با ساحل و فاصله‌ی اندک آن با مراکز مهم تفریحی شهر پاتایا از جمله واکینگ استریت، دنیای زیر آب و هارد داک کافه باعث شده‌اند تا مسافران زیادی این هتل را برای اقامت خود برگزینند.

اتاق‌های هتل بست بلا پاتایا طراحی داخلی بسیار زیبایی دارند و در شامل تقریباً تمامی لوازمی که مسافران به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند، مانند ماکروویو، یخچال، چای و قهوه‌ساز، میز تحریر، تلویزیون و تجهیزات کامل برای سرویس‌های بهداشتی هستند.

هتل بست بلا پاتایا

بعضی از اتاق‌های چشم‌اندازهای بسیار زیبایی به اقیانوس دارند و بعضی دیگر دارای چشم‌انداز استخر یا باغ هستند.

مسافرانی که در این هتل اقامت دارند در تمامی قسمت‌های هتل به اینترنت وای‌فای رایگان دسترسی دارند، می‌توانند از ماشین‌های لباس‌شویی سلف‌سرویس استفاده کنند، امکان اجاره‌ی اتومبیل را داشته و فضایی خصوصی در هتل برای پارک خودروهای خود در اختیار دارند.

هتل گرند دی نایت پاتایا

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *