سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل برکلی پراتونام بانکوک

هتل برکلی پراتونام بانکوک

هتل برکلی پراتونام بانکوک

هتل برکلی پراتونام بانکوک از جمله هتل های 5 ستاره بانکوک به شمار می رود که در منطقه تجاری و توریستی PRATUNAM در سال 2013 تاسیس شده است.

هتل برکلی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از دسترسی آسانی به مترو، بازارها، قطار و رستوران های شهر برخوردار است.

این هتل مشتمل بر 788 اتاق در تیپ های اتاق های کینگ، دو تخته، سوئیت گوشه، اجرایی، خانوادگی می باشد که از امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، امکانات حمام و سشوار و چای و قهوه ساز و… برخوردار می باشد.

هتل برکلی پراتونام بانکوک

میهمانان و گردشگران تور تایلند می توانند در رستوران های این هتل از میل نمودن انواع غذاهای غربی، هندی، تایلندی، چینی، سالاد و غذاهای دریایی، محلی و بین المللی لذت ببرند.

از جمله امکاناتی که برای هتل در نظر گرفته شده می توان به مرکز تناسب اندام، استخر روباز، جکوزی، امکانات برگزاری کنفرانس، اسپا و ماساژ، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت، صرافی، سرویش خشکشویی و… اشاره نمود.

هتل برکلی پراتونام بانکوک

مرکز شهر در فاصله ی 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی سوارنابومی در فاصله ی 26 کیلومتری از هتل برکلی پراتونام بانکوک تایلند قرار گرفته است.

تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حمام، سشوار، اینترنت پرسرعت، تلویزیون، تلفن، مبلمان، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

خدمات این هتل همراه با صبحانه ارائه می شوند.

در شهر بانکوک هتل های بسیاری برای اقامت مسافران ساخته شده است، یکی از هتل های مناسب در این شهر، هتل The Berkeley Hotel Pratunam می باشد.

هتل آوانی ریورساید بانکوک

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *