دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل باگریشن سن پترزبورگ

هتل باگریشن سن پترزبورگ

هتل باگریشن سن پترزبورگ

هتل باگریشن سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدرن در نزدیکی مرکز شهر سن پترزبورگ است که درست در کنار رودخانه نوا واقع شده است.

فاصله این هتل از باغ تابستانی و موزه روس 3.4 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 3.6 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ تابستانی حدود 4.5 کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک حدود پنج کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس 5.4 کیلومتر و تئاتر مارینسکای 5.6 کیلومتر می‌باشد.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود هفده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، کتری برقی و امکانات چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

هتل باگریشن سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، روم سرویس و ذخیره سازی چمدان در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و روسی را دارند.

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

هتل ایندیگو سن پترزبورگ

این هتل توانسته است با فراهم نمودن امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی برای مهمانان به خصوص زوج‌ها در سفرهای دو نفره، امتیاز 8.2 را توسط آنان کسب نماید.

دیدن تورهای لحظه آخری روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *