سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا

هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا

هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا

هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا یکی از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور می باشد، سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح و بازدید از این شهر، تور پاتایا را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

در این شهر هتل های متنوعی برای اقامت گردشگران وجود دارد، یکی از هتل های مناسب در پاتایا هتل Intimate by Tim Boutique می باشد.

هتل 4 ستاره Intimate by Tim Boutique در نزدیکی ساحل شهر پاتایا قرار گرفته است، معماری ساختمان این هتل زیبا بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و مدرن است.

مسافران این هتل دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارند، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران تور پاتایا هستند.

فاصله این هتل تا فرودگاه شهر در حدود 31 کیلومتر است.

هتل Intimate by Tim Boutique در مجموع دارای 82 اتاق بوده که عبارت اند از اتاق دولوکس، اتاق دو تخته، سوئیت و اتاق خانوادگی.

از امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به آشپزخانه، یخچال، چای ساز، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون، بالکن، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا

خدمات هتل به صورت BB ارائه شده و هزینه هرشب اقامت در اتاق های آن در حدود 37 تا 140 دلار است.

پرسنل آموزش دیده هتل در تمام طول روز آماده خدمات رسانی به گردشگران تور تایلند هستند.

از امکانات کلی هتل می توان به لابی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، سونا، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، رستوران، پارکینگ، صرافی، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل بالی های بای پاتایا

هتل اینتیمیت بای تیم بوتیک پاتایا

زمان تحویل اتاق های این هتل ساعت 2 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *