چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس تهران

هتل ایبیس تهران

هتل ۴ ستاره ایبیس در شهر تهران دارای ۱۹۶ اتاق با امکانات مدرن اقامتی در مجاورت فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است.

 

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱،

تلفن: 02155677900

 

هتل بزرگ ارم تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

13 نظر

  1. رضا فرزین ابراهیمی

    کارکنان بسیار مودب و هتل بسیار تمیز. دسترسی به اینرنت و پرینتر هم وجود داشت. اما اتاق مینی بار نداشت، با اینکه برای دو نفر رزرو شده بود همه وسایل برای یکنفر بود. اتو و کتری برقی وجود نداشت و حتی قابل تامین از طرف هتل نبود. برای صبحانه و حتی قهوه میبایست به هتل مجاور برویم! این هتل رو در کشورای دیگه هم رفتم اما تنها وجه تشابهش با ایران فقط تمیزیش بود. با قیمت سربه فلک کشیده فقط تمیز بود بدون کوچکترین امکانات حتی برای هتل سه ستاره! در مجموع فقط شما با رزرو این هتل فقط برای یک جای خواب تمیز دارین اینهمه هزینه میکنید و به هیچ وجه، به هیچ وجه، توقع یه هتل ۴ ستاره رو نداشته باشید

  2. سپیده مردانی

    کافی شاپ و رستوران فقط تا ۱۰:۳۰ شب بازه و به داخل اتاق سرویس نمیدن. قیمت کافی شاپ برای ایرانیا گرونه. وقتی ما رسیدیم هتل و وارد اتاق شدیم، توی یخچال دوتا آب معدنی نصفه بودن. توی اتاق لیوان نبود. ملحفه ها کهنه بودن و نازک، جری که لکه ای که روی تشک بود دیده می شد! :\ در کل فقط برای وقتی که مجبوری و وقت پروازت جوریه که نمیتونی بری شهر، خوبه.

  3. حمید معتمدزاده

    هتل خوب و عالی و به نظر موقعیت تا فرودگاه امام خوب بود

  4. توقع اتاق بزرگتر و مجهزتری داشتم

  5. مشکلی وجود نداشت و همه چیز عالی بود . البته مهمان هتل مادرم بودند و از همه چیز راضی بودند

  6. هتل جمع و جور ولي بسيار تميز بود. صبحونه بوفه هم كامل بود و عالي و مناسب هر سليقه. فقط در ابتداي رزرواسيون يه خورده مشكل داشتم كه اونم حل شد و سريع اتاق رو گرفتم. در كل راضي بودم از همه چيز. البته واسه كسي كه داخل تهران كار داشته باشه دور هست.

  7. طی دو روز اقامت در هتل ایبیس با فرهنگ سازمانی یکپارچه و غنی هتل که بسیار ملموس بود آشنا شدم اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز داشتیم و از مدیریت و همه کارکنان پرتلاش آن که نهایت سعی خود را جهت کسب رضایت مشتری بکار بسته اند و فرهنگ مشتری مداری را به خوبی اجرا می کنند ،صمیمانه تشکر می نمایم.

  8. یکی از بهترین هتل های اکور فرانسه بوده که رفتم ، از برخورد پرسنل و تمیزی و دیزاین . حتما این هتل رو پیشنهاد میکنم اقامت کنید

  9. محمد نمازی

    هتل بسیار شیک و عالی با برخورد مودبانه و خیلی خوب کارکنان و از نظر من از هتل ۵ ستاره چیزی کم ندارد

  10. تاج گلدی کتوکی

    نزدیکی به فرودگاه و آرامش و پاکیزگی هتل ایبیس باعث شد که بعد از یک پرواز طولانی و خسته کننده احساس آرامش و سرزندگی کردیم .

  11. اورمزد دهقانی خلد

    هتل تمييز بود اما امكانات خوبي نداشت. مثلا رستوران و روم سرويس ندارد. روي هم رفته براي يك شب بد نيست. اما قيمت نسبتا بالا بود.

  12. غلامرضا سنجری

    همه چیزش خوب بود. فقط تو اتاقش کتری برقی و آب جوش نداشت واسه چای و قهوه باید میرفتیم هتل مجاور. حمومش هم کوچیک بود.

  13. سید محسن سجادی

    همه پرسنل عالی ولی چون فقط یک شب اونم خیلی دیر وقت رسیدیم هتل و فردا صبح زود هم از هتل خارج شدیم فرصت زیادی نداشتیم ولی خیلی دوست داشتم بیشتر اونجا بمونم و اینکه کمتر هتلی هست که این حس ارامش رو به مسافر بده ، با تشکر از مدیریت و کلیه پرسنل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *