دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل اونیو باکو

هتل اونیو باکو

هتل اونیو باکو

هتل اونیو باکو از هتل های 4 ستاره شهر باکو میباشد.

این هتل انتخاب توریست ها و گردشگران تور باکو میباشد چرا که موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای آن ها دارد.

کارکنان هتل اونیو با استانداردهای بین المللی هتلداری آموزش دیده و به زبان های آذربایجانی، روسی، انگلیسی، ترکی و آلمانی کاملا مسلط هستند.

فاصله این هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اوف 3 کیلومتر، تا مراکز خرید این شهر 2 کیلومتر، تا ایستگاه مترو 600 متر، تا تالار اپرا و باله، میدان فانتین، کاخ اسماعیلیه، مسجد تازه پیر و کاخ شیروان شاه 7 کیلومتر میباشد.

از این هتل باکو تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر فاصله میباشد.

امکانات و خدمات بسیار خوبی در این هتل مهیا شده است.

هتل اونیو باکو

که نظیر فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن آرایشی، سالن کنفرانس جلسات، صرافی، صندوق امانات، کتابخانه، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، حمل و نگهدای از چمدان ها و آسانسور میباشند.

هتل اونیو باکو

هتل اونیو دارای 133 اتاق و سوئیت بسیار بزرگ میباشد که نورگیر مناسبی دارد و به صورت مدرن دکور و تزئین شده اند.

این 133 اتاق و سوئیت هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت های اختصاصی میباشد.

از خدمات و امکانات ارائه شده برای تمام اتاق ها و سوئیت ها هتل اونیو باکو میتوان به سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل فور سیزن باکو

هتل اونیو باکو

امکانات رفاهی و تفریحی هتل شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق بخار، استخر روی پشت بام، بیلیارد، دارت، اسپا و ماساژ برای رفاه و سرگرمی میهمانان و توریست های تور ارزان باکو در هتل ارائه شده اند.

در رستوران های آن نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *