سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اولد تفلیس بوتیک

هتل اولد تفلیس بوتیک

هتل اولد تفلیس بوتیک

هتل اولد تفلیس بوتیک یکی از مجموعه های چهار ستاره ای واقع در خیابان گریشاش ویلی می باشد.

اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.

کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.

در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

کارکنان ما به آلمانی ،انگلیسی و روسی صحبت مي کنند.

سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایلهای مختلف استفاده کنند.

فاصله پیاده روی 2 دقیقه ای تا حمام های چشمه گوگردی، فاصله 5 دقیقه ای تا خیابان شاردِنی و همینطور دیگر دیدنی های نزدیک به میدان مشهور فریدام مثل کلیسای جامع متخی و همچنین باغ گیاه شناسی این شهر به این معناست که میهمانان گردشگر یکی از مناسب ترین هتل های شهر را انتخاب خواهند کرد.

در ضمن آن دسته از میهمانان گردشگر و حتی میهمانان شاغلی که در حال سپری کردن یک سفر کاری بوده و مایلند تا به دیگر نقاط شهر تفلیس که کمی دورتر هستند عظیمت نمایند، بهره بردن از مترو که نزدیک ترین ایستگاه آن فقط یک پیاده روی 10 دقیقه ای و همنیطور ایستگاه قطار تفلیس نیز که در فاصله حدوداً 4 کیلومتری قرار دارد می تواند سفرهای درون شهری را آسان و ارزان قیمت تمام کند.

هتل بریتیش هاوس تفلیس

قرار داشتن ساختمان این مجموعه در مقابل یکی از بزرگراه های شهر، دسترسی میهمانان برای رفت و آمد به فرودگاه بین المللی تفلیس را نیز تسهیل می کند.

دیدن ارزانترین تورهای لحظه آخری گرجستان

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *