سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اوانی اتریوم بانکوک

هتل اوانی اتریوم بانکوک

هتل اوانی اتریوم بانکوک

هتل اوانی اتریوم بانکوک یک هتل شیک و 568 اتاقه است که نزدیک (نه کاملا نزدیک) به مرکز بانکوک و در جاده جدید Petchaburi قرار گرفته است.

این هتل تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو Petchaburi و ایستگاه خط مخصوص فرودگاه فاصله دارد.

با مترو تا فرودگاه تنها 15 دقیقه راه است.

تمام اتاقهای هتل آوانی آتریوم بانکوک تلویزیون‌های 40 اینچی صفحه‌تخت، مینی‌بار و وای‌فای رایگان دارند.

استخر دلپذیر روباز و یک مرکز بدنسازی مدرن و عالی در طبقه چهارم هتل در دسترس مسافران تور تایلند قرار دارند.

رستوران Public، بوفه صبحانه رایگان به مهمانان ارائه می‌دهد.

هتل آوانی آتریوم بانکوک بین مسافران تجاری تور بانکوک فوق‌العاده محبوب است، چرا که امکانات گسترده برگزاری کنفرانس دارد و دسترسی آسان به فرودگاه و مرکز شهر را امکان‌پذیر می‌کند.

هتل فوق مدرن است و پیشخوان و لابی خیره‌کننده‌اش در زیر ستون‌های سر به فلک کشیده با چراغ‌های تزئینی بسیار زیبا و تماشایی و یک کار هنری بزرگ در مرکز سالن قرار گرفته‌اند.

لابی تماشایی هتل آوانی آتریوم بانکوک در سال 2014 ساخته شده است و صندلی‌های محدودی دارد؛ در نتیجه بیشتر مکانی برای عبور و رسیدن به اتاق‌ها و امکانات تفریحی هتل است تا جایی برای نشستن و وقت گذراندن.

هتل اوانی اتریوم بانکوک

هتل آوانی آتریوم بانکوک درست بیرون مرکز بانکوک و در جاده Petchaburi جدید قرار گرفته است و تا ایستگاه مترو Petchaburi حدود 10 دقیقه با پای پیاده فاصله دارد، در نتیجه رسیدن به دیگر نقاط شهر را برای مسافران تور تایلند بسیار راحت کرده است.

هتل مود ساتورن بانکوک

از ایستگاه ماکاسان متعلق به خط مخصوص فرودگاه، مسافران تور بانکوک می‌توانند در کمتر از 15 دقیقه خود را به فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی و پروازشان برسانند.

جاده Petchaburi در ساعات شلوغی شاهد ترافیک بالایی است.

رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف هتل وجود ندارند، بنابراین شب هنگام محیط اطراف هتل حس و حال محیطی ایزوله و دورافتاده را منتقل می‌کند.

این محله بیشتر یک منطقه تجاری با تعداد زیادی شرکت است، بنابراین با این که در طول روز حسابی شلوغ و پر هیاهو است، اما بعد از غروب آفتاب به محیطی تقریبا خلوت و بی سر و صدا تبدیل می‌شود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *