پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
هتل الگانس تفلیس

هتل الگانس تفلیس

هتل الگانس تفلیس

هتل الگانس تفلیس آپارتمان واقع در کشور گرجستان می باشد.

این هتل 3 ستاره دارای امکانات خوبی نظیر: پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق های سیگار ممنوع، صندوق امانات، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و اتاق های سیگاری می باشد.

که گردشگران تور تفلیس امکان بهره بردن از آن ها را دارند. لازم به ذکر است که بگوییم ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

فاصله هتل الگانس از مکان های مهم شهر نظیر: میدان آزادی 1.8 کیلومتر، فرودگاه بین المللی تفلیس 12 کیلومتر، باغ گیاهشناسی تفلیس 2 کیلومتر، کلیسای جامع گرجستان 1.4 کیلومتر، تئاتر 2 کیلومتر، کاخ Presidential حدود 1 کیلومتر و از اپرا و باله

2.2 کیلومتر است. کارکنان هتل الگانس به زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی تسلط دارند و از این طریق با میهمانان ارتباط برقرار می کنند.

توریست هایی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند اسکانی همراه با آرامش را تجربه کنند. لازم به ذکر است که بگوییم هتل Elegance Tbilisi Apartment تنها 10 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به اینترنت، حمام اختصاصی با دوش

مخصوص، تخت های استاندارد، تهویه مطلوب، سیستم گرمایشی مناسب، یخچال، مبلمان، خدمات خانه داری، گاز رومیزی،

اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و لوازم بهداشتی می باشد که گردشگران تور گرجستان می توانند از آن ها بهره مند شوند. در برخی از اتاق ها که فضای بزرگ تری دارند، ناهارخوری هم در نظر گرفته شده است.

هتل ایرمنی تفلیس

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *