سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت هتلی 4 ستاره با اتاق های زیاد و متنوع یکی از هتل های لوکس در جزیره پوکت میباشد که تنها 15 دقیقه تا ساحل پاتونگ فاصله دارد.

دسترسی آسان با شاتل رایگان به ساحل پاتونگ مرکز خرید Jungceylon و جاده بنگلادش با یک پیاده روی 5 دقیقه به بازار شب میرسید.

همچنین فرودگاه بین المللی پوکت حدود 45 دقیقه دورتر از هتل میباشد.

این هتل استخر های در فضای باز، رستوران، و یک مرکز تناسب اندام دارد.

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان است شاتل منطقه آزاد، و یک شاتل ساحل رایگان در هتل ارائه شده است و همچنین برای رفاه بیشتر میهمانان خود شاتل های رایگان روزانه به مقصد ساحل پاتونگ و مرکز تجاری jungcylon و خیابان بانگلا تهیه دیده است.

علاوه بر این، کافه کنار استخر و یک ساندویچ فروشی در محل هتل موجود می باشد.

از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به نایت مارکت خواهید رسیدو در صورت استفاده از خودرو تنها با 5 دقیقه رانندگی در ساحل زیبای کارن خواهید بود.

اتاق های هتل مدل سوپریور مدرن و با امکانت کامل، اطاق دیلاکس با چشم انداز زیبای شهر و سوئیت اکسکیوتیو تک خوابه با اتاق خواب و سالن نشیمن جداگانه میباشد.

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

 

تمام 249 اتاق این هتل شامل تهویه مطبوع، مینی بار، قهوه و چای ساز، تلویزیون ال سی دی پلاسما، ماهواره، سی دی و دی وی دی پلیر، چتر و دمپایی به تعداد زیاد و بالکن خصوصی میباشند.

هتل 4 ستاره اشلی پلازا شامل سه رستوران و یک بار، استخر روبازدر طبقه آخر،سالن بدن سازی، سالن اسپا و ماساژ پرستار بچه، خشکشویی و فاصله ی آن تا فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه می باشد.

هتل بی لی تانگ پوکت

هتل اشلی پلازا پاتونگ پوکت

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *