چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت ۵۰٫۰۰۰ متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء ۴۳۰۰۰ مترمربع احداث گردیده است .

از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن ۷۰ درصد از اتاق ها آن است.

هتل ارم کیش
سالن سمینار

هتل بزرگ ارم دارای ۲۱۰ اطاق،۳۰ رویال وپرزیدنت سوئیت در ساختمان اصلی و۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کلیه امکانات مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی،رستوران گردان ، رستوران سنتی ، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

هتل ارم کیش
رستوران

گالری و سالن چند منظوره ، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد.

ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که ۷۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد واتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد .

سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.

هتل جام جم کیش
هتل ارم کیش
اتاق

مجموعه تخت هاى ثابت و سوئیت آپارتمان هاى این هتل ۸۲۴ تخت و تمام اتاقها و سوئیتها ظرفیت یک تختخواب اضافى (extrabed) را دارند که در کل با ۱۱۵۴ تختخواب قابل بهره بردارى مى باشد و اتاقهای هتل در ۲ قسمت از هتل تعبیه شده است. اتاقهای داخل ساختمان هتل و سوئیتهای درون محوطه.

هدف ما رضایت میهمانان خواهان آرامش و استراحت در جزیره زیبای کیش می باشد.

هتل ارم کیش
استخر

پرسنل هتل بزرگ ارم کیش با تلاش و کار شبانه روزی خود سعی می نمایند با توجه کامل به حقوق میهمانان انجام وظیفه نمایند.

مدیریت هتل بزرگ ارم کیش در این راه احتیاج به راهنمایی شما میهمانان گرامی دارد و قطعا بیان نظرات توسط شما می تواند چراغ راه توسعه وبرنامه های وسیع تر و بهتر این مجموعه بزرگ باشد.

آدرس: جزیره کیش – بلوار خیام – هتل بزرگ ارم

تلفن: 07644446342

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

12 نظر

  1. مریم مرادی

    دسترسی هتل به مراکز خرید خیلی خوب بود و از طرفی برخورد مسئولین و خدمه رضایت بخش بود.استخر هتل هم خوب بود.

  2. زهرا احمدی متقی

    فضای سوییت های هتل خیلی قدیمی بود و بازسازی هم انجام نشده بود

  3. حمید قربانیان مطلوب

    هتل خوب ،شیک ، با نظافت خوب و ارزش در برابر قیمت بالایی داشت

  4. به نسبت هتل قابل قبولی هست پیشنهاد میکنم استفاده کنید خیلی خوب بود

  5. به نسبت هتل قابل قبولی هست پیشنهاد میکنم استفاده کنید خیلی خوب بود

  6. فرهنگ امین

    ازمهم ترین ضعف هتل میتونم سومدیریت هتل روبگم بطوری که درقسمت ویلاها که بنده اقامت داشتم همه امکانات اکثرا خراب بود وظاهرا خودشونم مطلع بودند وقصد برطرف کردن هم نداشتند تلفن اتاق کارنمیکردفن دستشویی حمام خراب بود سشوار درون حمام خراب بود تصویر تلویزیون خراب بوداتاقها برای شب دوم نظافت نشدند وشامپوومسواک وخمیردندان به تعداد مسافرنبودودرشبهای بعدی شارژنشدند کیفیت وکمیت صبحانه ونهار سلف سرویس پایین می باشد

  7. من خيلي راضي بودم

  8. روح اله دهقانی

    منو ناهار بسیار محدود و با طعم نه چندان مناسب … در برخی موارد نیز در صورت حضور دیرتر در محل رستوان سالاد یا برخی از غذاها تمام میشدند. * واحد کرایه دوچرخه در هتل تنها در عصر مشغول بود و برای اجاره دوچرخه در صبح ها مجبور به رفتن به اسلکه و یا ساحل بودید. *سیستم سرمایش هتل عالی بود *کمی دور بودن از بازارها و مراکز خرید ، تنها مرکز خرید نزدیک به هتل مرکز خرید سارینا ۱ است * لحن رفتار و صحبت کلیه پرسنل از پذیرش تا مسوولین نظافت اتاق عالی بود و همواره با خنده با شما برخورد می کنند.

  9. شکوه زرساو

    هربار کیش بیام فقط هتل ارم انتخاب می کنم عالی.

  10. علی ملکی تیرآبادی

    در کل خیلی ضعیف بود. برخورد کارکنان نامناسب. صبحانه بد. سرویس دهی بد. اصلا توصیه نمیکنم این هتل رو. ولی دسترسی و قیمتش عالیه.

  11. می تونم بگم از راحت ترین هتل های جزیره بود…من با توجه به کارم خیلی به کیش سفر می کنم…از فرایند رزرو تا chek in و خروج از هتل و تحویل اتاق همیشه اذیت شدم و یک بار به علت طولانی شدن chek out از پرواز جا موندم به جز این ها برای کسی مثله من که چند روزه کاری و قراره تو کیش داشته باشه و نمی تونه زیاد بگرده تو جزیره کلی امکانات داره که تو همون هتل خیلی از کار ها انجارم میشه…از آرایشگاه و مرکز خرید گرفته تا لاندری و بقیه موارد

  12. سید معین موسوی

    خیلی هم خوبه یارو فکر کرده با پولی که میده توقع امکانات هتل ۵ ستاره رو بهش میدن به نظر من که از همه لحاظ عالی و لاکچری هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *