دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آکوا وارنا

هتل آکوا وارنا

هتل آکوا وارنا

هتل آکوا وارنا هتلی لوکس و بسیار زیبا درست در مرکز شهر وارنا است که با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان باغ دریایی، خانه اپرا و کلیسای وارنا رسید.

باغ وحش وارنا در فاصله 2.5 کیلومتری هتل، غار یا صومعه آلادژا در فاصله حدود دوازده کیلومتری هتل، پارک آبی گلدن سندز در فاصله حدود چهارده کیلومتری و ساحل استثنایی گلدن سندز یا همان شن‌های طلایی در فاصله حدود پانزده کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

برای رفتن به فرودگاه وارنا نیز باید مسافت حدود هشت کیلومتری را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و مدرن این هتل تلوزیون صفحه تخت، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

هتل آکوا وارنا

رستوران، بار و کافه، پارکینگ خصوصی در سایت، سالن بدن‌سازی و ماساژ، سالن زیبایی و آرایش، اسپا و سلامتی، سونا و سولاریوم و جکوزی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، جعبه ایمنی و امکاناتی برای مهمانان معلول از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای مهمانان در هتل می‌باشد.

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، خدمات روزانه، تلوزیون با برنامه‌های کودک، تبدیل ارز، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی را دارند.

هتل پرستیژ آکواپارک وارنا

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

رستوران هتل نیز با انواع غذاهای بلغاری و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی خواهد نمود.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *