سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آنگسانا لاگونا پوکت

هتل آنگسانا لاگونا پوکت

هتل آنگسانا لاگونا پوکت

آفتاب استوایی گرم ، سواحل شنی سپیدفام بکر و دریای نیلگون درخشان تنها بخشی از توصیف طبیعت زیبای هتل آنگسانا لاگونا پوکت می باشد.

استخر زیبایی به طول 323 کیلومتر که مانند مار به دور هتل چرخیده بر زیبایی این هتل بی مثال می افزاید.

هتل آنگسانا لاگونا گذرگاه گرمسیری مدرن در خلیج خوش منظره Bang Tao می باشد.

این هتل با شکوه از شهر پوکت و فرودگاه بین المللی آن 20 دقیقه رانندگی، از وات پراتانگ و پارک فانتاسی 8 کیلومتر و از خلیج Maikhao و آبشار تون سای 19 کیلومتر فاصله دارد.

اتاقهای زیبای هتل آنگسانا لاگونا پوکت با دکوراسیون مدرن خود با آثار هنری انتزاعی تایلندی دارای امکاناتی از قبیل wifi پرسرعت بدون مرز، تلویزیون فلت 40 اینچ، تخت سیلی راحت، پنکه سقفی، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی و سشوار، یخچال، آب بطری رایگان، اتو و میز اتو و … می باشند.

هتل آنگسانا لاگونا پوکت

مهمانان می توانند روز خود را با صرف صبحانه در Market place آغاز نموده و در ادامه روز در Baan Talay ساحلی انواع خوراکهای تایلندی را تجربه نمایند و یا در Bodge & Grill غذاهای مدیترانه ای را میل نمایند.

برای کودکان نیز خانه درختی Tree House در نظر گرفته شده است.

نوشیدنیها نیز در بار Krathong و یا در کنار استخر سرو می گردد.

در سایر ساعات روز مهمانان می توانند به انواع تفریحات و ورزشهای آبی شامل غواصی، کانویینگ و … بپردازند، تحت نظر مربی به یوگا مشغول شوند، در باشگاه ورزش نموده و یا در اسپای هتل از خدمات ماساژ بهره برند.

هتل هیلتون آرکی دیا پوکت

در ساحل با بچه فیلها بازی نموده و یا با استفاده از خدمات شاتل رایگان قایق به بوتیکها و گالریهای دهکده سری بزنند.

هتل آنگسانا لاگونا بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات همراه با آرامش، قرارملاقاتهای رومانتیک و تعطیلات خانوادگی مفرح می باشد پس تجربه اقامت در این هتل باشکوه را در تور پوکت از دست ندهید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *