سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز

هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز

هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز

هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز یکی از هتل های پنج ستاره پوکت می باشد.

این هتل در ساحل Mai Khao قرار گرفته و قسمتی از هتل توسط پارک ملی سیرینات محصور گشته است.

فرودگاه بین‌المللی پوکت در فاصله ی 15 دقیقه ای از هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز واقع شده است.

این هتل لوکس دارای امکاناتی نظیر رستوران، استخر، تراس آفتاب‌گیر، دستگاه اسپرسوساز، تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌ وی‌ دی ‌پلیر و سیستم صوتی، حمام ویلاها، وان‌های بزرگ، وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز تناسب اندام، اسپا، پارکینگ رایگان، باغ، تراس آفتاب‌گیر، استخر روباز، صبحانه در اتاق، امکانات ویژه‌ی معلولین، سرویس اتاق، ماهی‌گیری، زمین تنیس، 91 اتاق، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، غواصی، استخر داخلی، ساحل خصوصی، کرایه خودرو و دوچرخه، ماساژ،یوگا، ایروبیک و کلاس‌های آشپزی تایلندی و…. است.

هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز

مسافران تور تایلند در رستوران La Sala می توانند صبحانه به صورت بوفه و انواع غذاهای بین‌المللی را با طعمی متفاوت میل نمایند.

در رستوران Tree House نیز انواع غذاهای دریایی تازه و لذیذ سرو می گردد.

این ویلا با یک استخر ساحلی شگفت انگیز، اسپایی بسیار مجلل و مرکز سلامتی و تناسب اندام بی نظیر همراه با رستوران و بارهای برتر از شما پذیرایی می کند.

هتل آنانتارا مای خاو پوکت ویلاز

اقامت در این هتل تمام رویاهای ذهنیتان را به واقعیت تبدیل می نماید تا جایی که شاید لحظه ای احساس کنید بر روی زمین نیستد و مشغول زندگی در سرزمینی ماورایی هستید.

این هتل به پاس ارائه خدمات میهمان نوازی و امکانات رفاهی فوق مدرنش موفق به کسب عناوین و جوایز متعددی نظیر مانند گواهینامه برتر تیپ اوایزُر و کسب جایزه تراوِلر چویس تریپ ادوایزر در سال 2016 تا 2017 شده است.

هتل مانداراوا ریزورت اند اسپا پوکت

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *