سه‌شنبه 7 فروردین 1403
هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت

هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت

هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت

هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت هتلی زیبا در منطقه ی ساحلی قرار دارد و در مرکز سواحل پوکت بنا شده است.

این هتل انتخاب بسیار مناسبی برای توریست های این شهر میباشد که به دنبال یک سفر و اقامت لوکس هستند زیرا تمامی امکانات این هتل شیک و مجلل میباشد.

مرکز شهر تنها 12 کیلومتر از هتل آمانارا ولنس دورتر است و هتل آماتارا تا فرودگاه بین المللی شهر پاتایا حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.

معماری این هتل همچنین بسیار لوکس و زیبا میباشد که ظرافتی چشم نواز از ساحل و دریا در آن به کار رفته است.

این هتل در مجموع دارای ویلا ها و اتاق های مجهز به بالکن خصوصی هستند که شامل دیلاکس پارک، دیلاکس بسفروس، دیلاکس گاردن، سوپریر دیلاکس پارک، سوپریر دیلاکس بسفروس، گرند دیلاکس گاردن میباشد.

هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت

تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، iPad و اینترنت وای فای رایگان و صندوق امانات میباشند.

رستوران این هتل منوهای غذای اروپایی با غذاهای آسیایی و همچنین تایلندی ها را ارائه میدهد، رستوران ها و کافه های هتل آماتارا بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و انواع غذاهای دریایی تازه و غذاهای کبابی را به همراه بهترین نوشیدنی ها سرو میکنند.

هتل آماتارا ولنس ریزورت پوکت

امکانات تفریحی و رفاهی این هتل نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند.

مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است.

سالن اجتماعات این هتل به گونه ای است که برای مسافرت های کاری نیز مناسب است و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.

هتل مارینا پوکت

از امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره یک سالن ورزشی تخصصی، زمین تنیس و مرکز خرید تجاری است.

خانواده های مهمان در هتل آماتارا ولنس میتوانند از خدمات نگهداری کودکان استفاده کنند و یا در کلاس های استراحتی و نیز در کلاس های یوگا با هزینه های اضافی شرکت کنند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *