دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آستون سن پترزبورگ

هتل آستون سن پترزبورگ

هتل آستون سن پترزبورگ

هتل آستون سن پترزبورگ هتلی چهار ستاره، لوکس و بسیار مدن درست در مرکز شهر است که تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به موزه داستایوسکی رسید.

از طرفی موزه روس 1.2 کیلومتر، کلیسای منجی بر خون 1.4 کیلومتر باغ تابستانی 1.7 کیلومتر، موزه هرمیتاژ و کاخ زمستانی حدود دو کیلومتر، کلیسای سنت ایزاک 2.3 کیلومتر، کلیسای سنت نیکولاس و تئاتر مارینسکای حدود سه کیلومتر از این هتل فاصله دارند.

برای رفتن به فرودگاه بین‌المللی پولکوو نیز باید مسافتی حدود پانزده کیلومتر را طی کرد.

در تمامی اتاق‌های شیک و زیبای این هتل تلوزیون صفحه تخت، کتری برقی با امکانات چای و قهوه، تختخواب، کمد و جالباسی، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار تعبیه شده است.

پخش زنده مسابقات ورزشی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای پیاده‌روی، رستوران، بار و کافه، پارکینگ عمومی، اتاق بازی، سالن کنفرانس و جلسه، اتاق‌های غیرسیگاری و ضد صدا، مکان مخصوصی برای سیگار کشیدن، مجموعه عروسی، لابی، فروشگاه در سایت، دستگاه خودپرداز و جعبه ایمنی از جمله امکانات موجود در هتل می‌باشند.

هتل آستون سن پترزبورگ

همچنین خدماتی نظیر سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی، کرایه ماشین، ناهار بسته بندی شده، فکس و فتوکپی، خشکشویی و سرویس اتو، برق کفش، خدمات خانه‌داری، کنترل ورود و خروج، ذخیره سازی چمدان، میز تور و بلیط برای جاذبه‌های توریستی شهر نیز در هتل ارائه می‌شود.

استفاده از وایفای رایگان در تمامی محوطه هتل امکان‌پذیر است.

میز پذیرش این هتل 24 ساعته بوده و خدمه آن توانایی صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی را دارند.

هتل نوسکی استار سن پترزبورگ

مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل نمایند.

بازدید از تورهای ارزان روسیه

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *