دوشنبه 6 فروردین 1403
هتل آدرس بولوار دبی

هتل آدرس بولوار دبی

هتل آدرس بولوار دبی

هتل آدرس بولوار دبی در کشور امارات واقع شده.

تمام اتاق ها و سوئیت ها با معماری زیبا و تکنولوژی پیشرفته و با چراغ هایی تزیین شده است.

رستوران این هتل یک تجربه واقعا لذتبخش را به شما می دهد که همراه با یک فضای دلنشین و زیبا می باشد، به گونه ای که شبیه به یک خانه شخصی با سالن، آشپزخانه، کتابخانه و بخش های هنری طراحی شده است.

هر یک از سه استخر، تجربیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهند، یکی ار آنها مناسب خانواده هایی است که استخر کم عمق را دوست دارند، یکی از آنها در فضای باز است و دیگری دارای یک کافه است و نمای وسیعی از شهر و برج خلیفه نمایش می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی تنها در فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل واقع شده است و مرکز مالی بین المللی با ۱۰ دقیقه پیاده روی در شهر در دسترس است.

این هتل انتخاب خوبی برای مسافران است که علاقه مند به خرید لباس، خرید برند لوکس و غذا هستند.

منطقه ای که هتل در آن واقع شده است برای خرید، با مارک های محبوب از قبیل Gucci، Chanel، Burberry، Louis Vuitton، Armani نیز عالی است.

این هتل ۵ ستاره و لوکس دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و ۲ اتاق جلسه، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد.

هتل شرایتون دبی مال آو د امیریتس

مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه دراتاق، دسترسی به مرکز تجاری، خدمات ورزشی، روزنامه های رایگان در لابی، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهداری از کودکان با هزینه اضافه، خدمات حمل و نقل به فرودگاه دبی با هزینه اضافی، امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

هتل آدرس بولوار دبی

خدمات عروسی و امکان استفاده از سالن آرایش و زیبایی نیز از دیگر امکانات این هتل است.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید.

کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های عربی، آذربایجان، انگلیسی، هندی، ایتالیایی، روسی، فیلیپینی، اردو و چینی صحبت می کنند.

برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *