دوشنبه 6 فروردین 1403
معرفی بهترین مراکز خرید شهر مسکو

معرفی بهترین مراکز خرید شهر مسکو

معرفی بهترین مراکز خرید شهر مسکو

روسیه کشور پهناوری است و شهر مسکو یکی از شهرهای معروف و محبوب این سرزمین می باشد. همانطور که می دانید خرید در سفر یکی از هیجان انگیزترین فعالیت هایی است که هر مسافر دوست دارد که انجام دهد، مسافران شهر مسکو هم از این قاعده خارج نیستند. با توجه به اینکه فصل تابستان بهترین زمان سفر به سمت این کشور است در این مطلب قصد داریم تا درباره مراکز خرید شهر مسکو صحبت کنیم تا کسانی که به سمت این شهر سفر می کنند بدانند که برای خرید به سمت کدام یک از مراکز خرید مسکو باید بروند.

برای بازدید از تور مسکو کلیک کنید.

فروشگاه های زنجیره ای گام

یکی از مهمترین مراکز خرید مسکو که از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز بوده و شما می توانید حتی اگر نیاز به خرید در آن ندارید زمان بسیار زیادی را در آن بگذرانید و از دیدن تجهیزات و وسایل و همچنین خرید های متفاوت و غذاهای رنگارنگ آن لذت ببرید

در این مرکز خرید غذاهای سبک برای شما ارائه می شود و شما به راحتی می توانید از یکی از مراکز خرید مسکو دیدن کرده و لذت ببرید حتی اگر قصد خرید از آن را نداشته باشید زیرا شما شیشه ها و معماری شیشه گونه جالبی را خواهید دید.

فروشگاه زنجیره‌ ای تی. اس. یو. ام

فروشگاه زنجیره‌ ای تی. اس. یو. ام

از دیگر مراکز خرید مسکو که در این مطلب می خواهیم به آن اشاره کنیم، فروشگاه زنجیره ای تی اس یو ام در نزدیکی جاذبه های معروف این شهر نظیر میدان سرخ، تئاتر بولشوی، موزه تاریخ و چند مورد از دیگر جاذبه های این شهر قرار دارد.

نکات لازم برای بازدید از تاج محل را بخوانید

این مرکز خرید مانند دیگر فروشگاه‌ های سلطنتی دیگر مسکو به خاطر داشتن هزار برند معروف پوشاک، کفش، بدلیجات و لوازم آرایشی در بین بسیاری از مردم محبوب و جذاب است.

به غیر از این که فروشگاه تی اس یو ام فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا پول خود را به بهترین و زیرکانه ترین شکل خرج کنید یک طراح کلاسیک روسی و فضایی بسیار آرام را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

متروپولیس مال

متروپولیس مال

ازمراکز خرید مسکو که شما حتی اگر برای خرید قصدی نداشته باشید باید بروید و ان را مشاهده کنیدمتروپولیس مال می باشد که یکی از بهترین مراکز خرید مسکو است که هر آنچه که شما نیاز داشته باشید می توانید در این مرکز خرید تهیه کرده و از بزرگی و زیبایی آن شگفت زده شوید.

آرامش، زیبایی ،تمیزی و هر آنچه که از یک مرکز خرید انتظار دارید را در این مرکز خرید می توانید ببینید البته افراد بسیار زیادی این مرکز را بهترین مرکز خرید می دانند.

مرکز خرید آویاپارک

مرکز خرید دیگری که در شمال شهر مسکو واقع شده است و از بهترین مراکز خرید مسکو است آویاپارک است؛ این مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور روسیه و همچنین دنیا به شمار می رود و درون آن ۸۰ رستوران، ۲۰ سینما، ۳۱ مرکز سرگرمی و صدها مغازه مختلف نیز وجود دارد.

در مرکز خرید آویاپارک یک آکواریوم بزرگ، طراحی فوق‌ العاده زیبای مرکز خرید، اجناس عالی همگی دست به دست هم داده ‌اند تا یکی از بهترین و مدرن‌ ترین مراکز خرید دنیا را بسازند.

مدارک مورد نیاز سفارت آرژانتین

با این ‌که ممکن است برخی از اجناس برای قشر متوسط جامعه ‌گران باشد، اما همچنان بهترین مکان برای سپری کردن اوقاتی خوش همراه با دوستان است.

مرکز خرید اوکاتنی راید

مرکز خرید اوکاتنی راید

از بزرگترین و شلوغ ترین مراکز خرید مسکو می توان به اوکاتنی راید اشاره کرد که در این شهر روسی قرار دارد.

مرکز خرید اوکاتنی راید علاوه بر تعداد بی‌شماری برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا یک روز زیبا و آرام را در یکی از رستوران ‌ها یا کافه‌ های اوکاتنی سپری کنند.

مرکز خرید ایزمیالوو

از دیگر مراکز خرید مسکو ایزمیالوو است که در کنار ایستگاه مترو پارتیزانسکایا قرار دارد.

در این مرکز خرید کالاهای آنتیک و عجیب، نقاشی، تمثال، وسایل دست ساز، کتاب، سکه، پوشاک، کیف، اسباب خانه و همچنین بسیاری دیگر از وسایل عجیب و غریبی که تا به حال ندیده اید را می توانید بخرید.

اگر در ساعت‌های مشخص که خود پیشنهاد می‌کنند به ایزمیالوو بروید حتما آنچه را که مد نظرتان است را با قیمت بسیار مناسب پیدا می‌کنید.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *