دوشنبه 6 فروردین 1403
بارزترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت

بارزترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت

بارزترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت

شهر فرانکفورت یکی از زیباترین شهرهای اروپایی می باشد که می توان گفت جاذبه های طبیعی فرانکفورت از پرطرفدارترین و محبوب ترین جاذبه های دیدنی در این منطقه می باشد.

این شهر قدیمی بر روی رودخانه ماین واقع شده است و با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد مهمترین مرکز  اقتصادی و تجاری در اروپا می باشد.

شهر زیبای فرانکفورت از جمله معروف ترین شهرهای کشور آلمان می باشد که با توجه به اماکن تاریخی و جاذبه های دیدنی و طبیعی بی شمار هر ساله مقصد میلیون ها گردشگر و توریست واقع می شود.

می توان گفت سالانه شاهد برگزاری تورهای متعدد به شهر فرانکفورت می باشیم که شما نیز میتوانید با ثبت نام در این تور آلمان فرصت بازدید از زیبایی های این شهر تاریخی و رویایی را داشته باشید.

برای بازدید از تور آلمان کلیک کنید.

معروف ترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت

همانطور که میدانید فرانکفورت شهری پر از جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد که از معروف ترین و بهترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت می توان به مواردی نظیر رودخانه ماین، جنگل درون شهری فرانکفورت، باغ پالم و باغ وحش فرانکفورت  اشاره کنیم.

گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به کشور آلمان را دارند حتما سری به شهر زیبای فرانکفورت زده و از جاذبه های طبیعی و دیدنی این شهر بازدید کنند.

شهروندان ایرانی از جمله مسافرانی می باشند که این شهر را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند و این امر نشان دهنده محبوبیت بی نظیر این شهر می باشد.

شما نیز میتوانید تعطیلات تابستانی خود را با سفر به شهر فرانکفورت و گشت و گذار در دل زیبایی های این شهر سپری کرده و بهترین تجربه سفر خارجی خود را داشته باشید.

قلعه ایلود

باغ وحش فرانکفورت

باغ وحش فرانکفورت

همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم باغ وحش از معروف ترین جاذبه های طبیعی فرانکفورت به شمار می آید این باغ وحش خانه بیش از 4500 حیوان می باشد که در نزدیکی فرید برگر واقع شده است و حدود 32 جریب مساحت را پوشش می دهد.

این باغ از جمله بهترین و بی نظیرترین باغ وحش های این منطقه می باشد؛ که در سال 1858 تاسیس شده است و با توجه به قدمت بسیار زیادی که دارا می باشد دومین باغ وحش کشور آلمان از نظر قدمت می باشد این باغ وحش با داشتن خانه هایی بسیار زیاد و متنوع بهترین مکان از نمایش جانوران گوناگون به شمار می رود.

هر ساله هزاران گردشگر و توریست از این باغ وحش بازدید می کنند و شما نیز می توانید در لیست بازدید از جاذبه های طبیعی فرانکفورت، باغ وحش فرانکفورت را در اولویت قرار دهید.

باغ پالم فرانکفورت

باغ پالم فرانکفورت

 

باغ پالم به عنوان بزرگترین باغ گیاهشناسی در آلمان، یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم های مختلف در شهر فرانکفورت است و برترین مجریان و هنرمندان جهان را جذب خودش کرده است.

یکی از جذابیت های بازدید از این باغ این است که می توانید در آن نمایشگاه های گیاه شناسی در فضای باز را ببینید که گیاهان در آن بر حسب مکان جغرافیایی شان دسته بندی شده اند.

علاوه بر ان می توانید از خانه های سبز دیدن کنید که در آن گونه های مختلفی از گیاهان گرمسیری به نمایش گذاشته شده اند.

جنگل از جاذبه های طبیعی فرانکفورت

از دیگر جاذبه های طبیعی فرانکفورت می توان به جنگل درون شهری آن اشاره کرد که در بخش جنوبی فرانکفورت واقع شده است این جنگل با داشتن مساحتی حدود 48 کیلومتر مربع از جمله بزرگترین جنگل های درون شهر در کشور آلمان محسوب می شود.

دریاچه پری

این جنگل با داشتن طبیعت و فضایی دست نخورده و بسیار جذاب مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی واقع می شود.

در این منطقه 6 زمین بازی و 9 دریاچه وجود دارد که سبب محبوبیت بسیار زیاد این جنگل برای توریستها و گردشگران شده است.

دریاچه های کوچک و بزرگ در بخش های مختلف این جنگل آب و هوای این منطقه را نیز تحت تاثیر قرار داده است شما می توانید با حضور در این جنگل ساعات پر از هیجان و شور و شوقی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

پل هایی با طراحی های زیبا و جذاب که دو طرف دریاچه را به یکدیگر وصل می کند که گردشگران می توانند بر روی این پل ها عکس هایی به یادگار از خود و طبیعت بکر این منطقه به ثبت برسانند.

درختان سر به فلک کشیده و پیاده روی هایی که در میان درختان خواهید داشت از جمله زیبایی هایی می باشد که با حضور در این جنگل برخوردار خواهید شد.

رودخانه ماین

رودخانه ماین

رودخانه ماین از دیگر جاذبه های طبیعی فرانکفورت می باشد که از جمله بزرگترین رودهای کشور آلمان به شمار می رود این رود زیبا و دیدنی با داشتن طول 524 کیلومتر به زیبایی خودنمایی می کند و می توان گفت از جمله مناطقی می باشد که گردشگران و مسافران بیشماری را سالانه به سوی خود جذب می کند.

آب این رودخانه از ایالات هسن، بایرن و بادن عبور کرده و در آخر به رود راین می ریزد.

گردشگران و مسافران می توانند ساعت ها در محدوده این رودخانه به پیاده روی بپردازند بدون اینکه گذر زمان را احساس کنند.

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *