چهارشنبه 8 فروردین 1403

آژانس سفرهای علاالدین

آژانس سفرهای علاالدین با نام تجاری علاالدین تراول ALAEDIN TRAVEL  در 15 آذر ماه 1395 و با حضور بیش از سه هزار نفر در بزرگترین افتتاحیه تاریخ گردشگری کشور و با پشتوانه 19 سال تجربه و دانش امیرحسین جعفری از سال 1378 به بعد در حوزه گردشگری تاسیس شد.

برند علاالدین تراول برآمده از خواست و اراده نسل جوان ایرانی است و بیش از 70 نفر جوان خلاق و پویا در تیم علاءالدین تراول فعالیت می‌نمایند.

آژانس سفرهای علاالدین

چشم انداز و آرمان استارت آپ علاالدین تراول بر پایه‌های علمی و برنامه‌های دانش بنیان و تخصص در حوزه گردشگری است.

ما در علاالدین تراول می‌خواهیم متفاوت باشیم و اولویت ما جذب گردشگران خارجی به ایران و ارزآوری به کشور است.

راه اندازی آزمایشگاه‌های سفر برای بررسی و کنترل اجرای انواع تور در ایران و جهان از برنامه‌های ما در شرکت سفرهای علاالدین تراول است و شما هر چه آرزو کنید، از چراغ جادوی ما خواهید گرفت.

آژانس سفرهای علاالدین

تخصص آژانس سفرهای علاالدین تراول به عنوان یک آژانس مسافرتی تورگردان به سال های قبل باز می‌گردد، چرا که امیرحسین جعفری خالق و بنیانگذار علاالدین تراول در آذرماه 1378 و در دوران دانشجویی و با تاسیس کانون گردشگری دانشجویان در سن 18 سالگی وارد عرصه گردشگری و تور گردانی شد و از آن زمان تا کنون در چند شرکت مسافرتی به عنوان مدیر فعالیت داشت و در زمان تاسیس شرکت دانش بنیان علاالدین تراول 17 سال تجربه داشت و این تجربه با همراهی همسر ایشان کامل شد و آتوسا گودرزیان که از سال 1388 در کنار امیرحسین جعفری بود و تجربیات سال‌ها کار و فعالیت موسسین علاءالدین تراول در عرصه گردشگری باعث شد همه آیتم های مورد نیاز در یک شرکت خدمات مسافرتی در علاءالدین تراول دیده شود و این شرکت خلاق در حوزه گردشگری را در زمره یکی از 5 برند مسافرتی کشور قرار دهد.

آژانس آریو پرواز قرن

آژانس سفرهای علاالدین

همه چیز در صنعت گردشگری به تجربه و تخصص بر می‌گردد و مسافران در جهان در انتخاب خود سعی می‌کنند شرکت مسافرتی را انتخاب کنند که تجربه و تخصص و دانش لازم را در ارائه خدمات مسافرتی دارا باشد و اصولا مسافران کثیرالسفر و شرکت‌ها و سازمان‌ها ترجیح می‌دهند، تمامی خدمات موردنیاز مسافرتی خود را از این نوع آژانس های مسافرتی که تجربه دارند، تهیه نمایند تا با خیال راحت به سفر بروند.

حالا امیرحسین جعفری رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و مالک علاءالدین تراول پس از سال ها تور لیدری و همراهی همسفران، سال‌ها تدریس در حوزه گردشگری در دانشگاه و موسسات آموزشی، سال‌ها مدیریت فنی تورها، بیش از 50 بار حضور در نمایشگاه های گردشگری ITB برلین، FITUR مادرید اسپانیا، اوترخت هلند، FERIEN وین، TOP RESA پاریس فرانسه، EMITT استانبول ترکیه، BIT میلان ایتالیا، ATM دبی و…، سال‌ها تربیت منابع انسانی در حوزه گردشگری، اقامت در بیش از 500 هتل و اقامتگاه ایران، اجرای تور و حضور در بیش از 50 کشور جهان، ارتباط و دوستی با همه مدیران هتل های ایران، رفاقت با همه راهنمایان تور ایران، همکاری حرفه‌ای با همه ایرلاین ها و… توانست برند خدمات مسافرتی علاءالدین تراول را برای ارائه بهترین سرویس به همه ایرانی‌ها بنیان گذارد.

در این میان فرق اصلی و تمایز علاءالدین تراول با همه سایت های رزرواسیون و آژانس های مسافرتی در تخصص و تجربه و سرویس دهی آن است.

آژانس سفرهای علاالدین

علاءالدین تراول دارای مجوز بند ب ارائه خدمات مسافرتی از سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، مجوز بند الف فروش پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز IATA و مجوز فروش قطار از راه آهن ایران است.

دفتر مرکزی ما در برج لوکس آرتمیس فرمانیه تهران و در بهترین نقطه شهری پایتخت ایران قرار دارد، ایده‌های نو و فعالیت‌های خلاقانه، دلیل تفاوت ما در بین تور گردانان ایرانی است، عمده فروشی خدمات سفر در ایران و زنجیره فروش آژانس های مسافرتی باعث شده تا بتوانیم سهم بزرگی از بازار ایران داشته باشیم.

آژانس خلاق کندو

بخش اینکامینگ ما با تیم جوان و حرفه‌ای و تحصیل کرده و کارشناسانی با زبان‌های مکالمه‌ای مختلف در حال سرویس‌دهی به آژانس های مسافرتی جهان است.

آژانس سفرهای علاالدین

داستان های هزار و یک شب یا هزار افسان از دو هزار و پانصد سال پیش در فرهنگ ایران و هند ریشه دارد، علاء الدین نام یکی از شخصیت‌های داستانی هزار و یک شب است، شخصیت او در فیلم ها و کارتون‌ها و سریال‌های زیادی در سراسر جهان دیده شده است و همه مردم جهان، علاءالدین و چراغ جادو را می‌شناسند.
بنیانگذاران علاءالدین تراول بر پایه شناخت جهانی از علاءالدین و چراغ جادو، بر آن شدند تا نام شرکت خود را  alaedin travel  بگذارند و چراغ جادو را که همواره، همراه علاءالدین است، به عنوان نماد شرکت انتخاب کنند، علاءالدین یادآور ماجراجویی و سفر و کاوش است و چراغ جادو، آرزوهای علاءالدین را برآورده می‌کند، در alaedin travel company ، چراغ جادو قرار است شما را جادو کند و آرزوهای سفر شما به هر گوشه از جهان را برایتان برآورده کند و از این پس اِلمان چراغ جادو با رنگ طلایی و رنگ بنفش به عنوان رنگ سازمانی ما ، یادآور برند علاءالدین تراول خواهد بود.

خدمات گروه علاءالدین تراول :

تورهای داخلی

  • تور کیش
  • تور قشم
  • تور بندرعباس

تورهای خارجی

وب سایت ما با نام www.alaedin.travel  همه نیازهای شما را در خصوص سفر پاسخ می‌دهد.

آدرس: تهران، پاسداران شمالی، پایین تر از چهار راه فرمانیه، مابین نارنجستان چهارم و رز، مجتمع تجاری آرتمیس فرمانیه، طبقه 7، واحد 5

تلفن: 02174495

 

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *