دوشنبه 28 اسفند 1402
هتل زاگرس خوانسار

هتل زاگرس خوانسار

هتل زاگرس خوانسار

هتل ۳ ستاره زاگرس با محیطی آرام و دلپذیر و تلفیقی از معماری سنتی و مدرن همراه با دکوراسیون زیبا در شهر کوهستانی و زیبای خوانسار از توابع استان اصفهان واقع شده است.

هتل زاگرس خوانسار

این هتل با موقعیتی استثنائی در دل طبیعت خوانسار و در دامنه رشته کوه های زاگـرس و در مجاورت پارک زیبای سرچشمه و با چشم انداز بسیار زیبا، مکان مناسب و آرامی جهت گذراندن اوقات خوش شما میهمان گرامی میباشد.

هتل زاگرس خوانسار

اتاق های این مجموعه با امکانات رفاهی شامل سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، تلویزیون با امکان دریافت شبکه های ایرانی و ۲ کانال ۲۴ ساعته پخش فیلم (خانوادگی و کودک)، مینی بار و روم سرویس همچنین چشم انداز زیبا از شهر و کوهستان، محیطی آرام و خاطره انگیز را برای شما به وجود می آورد.

هتل زاگرس خوانسار

هتل زاگرس خوانسار

هتل زاگرس خوانسار

این هتل دارای ۳ سالن پذیرایی، ۲ رستوران و پارکینگ سرپوشیده می باشد.

 

 

آدرس: خوانسار – پارک ملی سرچشمه – هتل زاگرس

تلفن: 03157776310

هتل ستاره اصفهان

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

5 نظر

  1. سینا مهر پژوه

    با سلام
    هتل با توجه به امکانات و شرایط می توانست در رده هتل های چهار ستاره میان رده قرار گیرد. با توجه به نوساز بودن همچنان مشکلاتی در هتل وجود دارد که در حال برطرف شدن می باشد.
    از نقاط ضعف آن میتوان به عدم دسترسی مناسب به اینترنت ، عدم پیگیری مناسب پرسنل فنی در برطرف نمودن نیاز مسافران اشاره نمود.
    از نقاط قوت هتل می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
    موقعیت خوب هتل ، آراستگی و نظم هتل ، پارکینگ ، پرسنل مودب و خوش برخورد ، غذاهای مطلوب و …

  2. اکبر قنبرپور

    برخورد پرسنل کلا خوب است ولی خیلی چیزها حرفه ای نیست. کلا شبهایی که این جا عروسی است (که چهارشنبه شب و پنجشنبه شب ها تقریبا همیشگی است) هیچ سرویسی در دسترس نیست. رستوران کُند عمل می کند. روم سرویس خدمات نمی دهد. حتی آسانسورها هم در اختیار عروسی است. پارکینگها هم همینطور و کلا جایی برای پارک پیدا نمی شود.
    اتاقها خوب و تمیز است.
    رستوران لزوما همه منو را ندارد. امشب یک نوع سوپ و ۲ نوع ماست نداشت + سالاد تمام شده بود (یکساعت مانده به اتمام کار رستوران)
    بیشتر از اینکه دنبال ویژگیهای هتل باشید، به دنبال جذابیت ها و ویژگی های شهر زیبای خوانسار باشید.

  3. سعید گودرزی

    در کل رضایت داشتم

  4. محبوبه دارونی

    در کل از مجموعه راضی بودیم

  5. محمد امینی

    هتل وسرویس دهی خوب بود فقط پارکینگ خیلی شلوغ بود که یه جوری پارک کرده بودند که من میخواستم خارج بشم نیم ساعت وقتم گرفته شد بقیه موارد بسیار خوب ود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *