دوشنبه 28 اسفند 1402
سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو

موسســه و آموزشــگاه زیبایــی شایســته نــو بــا امتیــاز رسمی از وزارت کار و امـور اجتماعـی و سـازمان فنـی و حرفـه ای کشـور بـا 25 سـال تجربـه در امـر آمـوزش هنرجـو و همچنیـن انجـام کلیـه خدمـات زیبایـی در امـر آرایـش و پیرایـش بـه همـراه کادر مربیـان و پرسـنل زبـده بـا سـالها تجربـه و گذرانـدن سـطوح آموزشـی بـا بالاتریــن ســطح کیفیــت و محصــولات اورجینــال و نمایندگــی برتریــن برندهــا ( بــا شــعار تعهــد مــا شایســته بــودن شماســت) همـواره مشـاور بانـوان عزیـز در سـه شـعبه در شـمال و جنوب شـهر تهــران بــوده و در حــال تاســیس شــعبه هــای شعبه سوم مجموعه سالن های زیبایی شایسته نو،تخصصی به آرایش عروس می پردازد.

به گفته خانم حسنی، مدیریت این مجموعه، اولین و متمایزترین خدمات این مجموعه به عروس هایش، مشاوره انفرادی است.

او در این مشاوره، علاوه بر توجه به ظاهر فرد، فرم صورت، مدل مو و البته توجه به سلیقه شخصی اش، به چهره داماد و قد و البته جایگاه اجتماعی هر دو توجه می کند تا تناسبی برای صورت عروس و چهره داماد ایجاد شود.حفظ ملاحت چهره عروس،کانتورینگ آرایش و ایجا سایه روشن روی آرایش با انجام جدیدترین رنگ مو ها و هایلایت ها با استفاده از لوکس ترین برند دنیا (لورآل) محصولات درمانی این شرکت به نام کراستاس از جمله امکانات تازه ای است که باری آرایش عروس لحاظ می شود.

یکی دیگر از خدمات سالن شایسته نو ارائه گیفت ها و لوازم آرایش مختصری در یک پکیج خاص به عنوان یادگاری و ملزومات کاری که ممکن است در ابتدا تا انتهای کار نیاز عروس خانم ها باشد.

سالن زیبایی سوسن عطری

صبحانه، میان وعده و ناهار سبک برای عروس هم از اماکانات دیگری است که به منظور ایجاد آرامش عروس در اختیار مشتریان این سالن قرار می گیرد، جدیــد مــی باشــد.

هـدف سـالن هـای زیبایـی شایسـته نـو رضایـت منـدی مشـتریان از هـر نـوع سـلیقه مـی باشـد.

سالن زیبایی شایسته نو | شعبه رویال VIP پاسداران

آدرس: خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، بن بست بهار، ساختمان ویکتوریا، واحد 4

تلفن: 02126151521

سالن زیبایی شایسته نو | شعبه اقدسیه

آدرس: اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه پارک چهارم، پلاک 1

تلفن: 02126111134

سالن زیبایی شایسته نو | شعبه شهر ری

آدرس: شهر ری، میدان نماز، خیابان 35متری امام حسین، خیابان دیلمان جنوبی، پلاک 47

تلفن: 02155930047

درباره‌ی امیرحسین ملکشاد

یک نظر

  1. واااااای کاراشون عالیه من خیلی سخت پسندم و خوشحالم که این آرایشگاه رو پیدا کردم و به امید خدا برای عروسیم میخوام برم خدمتشون خانم حسنی ممنون از این همه کارهای زیباتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *