چهارشنبه 8 فروردین 1403
هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر تهران با معماری نیمه سنتی خود یکی از جذاب ترین هتل‌های ۴ستاره تهران می باشد.

این هتل واقع در قلب تهران و در نزدیکی میدان ولی‌عصر(عج) واقع شده است و با نمای زیبای ساختمان و لابی سنتی همچنین با تسهیلات رفاهی مناسب ، میهمان نوازی کم نظیری را ارائه می‌کند.

نزدیکی هتل به مرکز تهران امتیازی بزرگ و یکی از مزیتهای این هتل است ومیهمانان با اقامت در هتل کوثر تهران به سهولت به نقاط مختلف دیدنی ، موزه‌ها،مراکز تجاری، اداری و تفریحی دسترسی خواهند داشت.

این هتل در۵ طبقه و دارای ۹۵ اتاق دو و سه تخته درسال ۱۳۴۱ به بهره برداری رسیده و تاکنون طی چند مرحله بازسازی و بهینه سازی شده است .

آدرس: تهران، میدان ولی عصر ،مقابل اداره پست

تلفن: 02188908375

 

هتل ویلایی یادگار امام تهران

درباره‌ی تیم تولید محتوای ولیمه

14 نظر

  1. ابراهیم جعفری

    ما از صبحانه استفاده نکردیم بنابراین در این خصوص نظری ندارم ولی در مجموع با توجه امکانات و قیمت گزینه خوبی برای اقامت هستش هتل پارسیان کوثر رو پیشنهاد میکنم .

  2. کارکنان با ادب و خوش برخوردند. هتل در نزدیکی میدان ولیعصر است که با توجه به بی آر تی و مترو دسترسی آسانی دارد. من سه شب در هتل بودم که هر روز تا ظهر خوابیدم بنابراین نظری در مورد صبحانه نمی توانم بدهم. من هتل را در ایام نوروز و با تخفیف ۶۰ درصد گرفتم که با توجه به تخفیف قیمت واقعا عالی بود، وای فای در اتاق ها آنتن دارد ولی عملا کاربردی ندارد. اینترنت فقط در لابی بود.

  3. سید جواد هاشمی

    یک شب درهتل اقامت داشتم خاطره خوبی بود هرچند نقایصی هم داشت ازجمله پارکینگ کوچک،بخاطر آب جوش باید به رستوران مراجعه میکردیم که ممکن بود آب جوش نباشه و مجددا مراجعه کنیم که از هتل ۴ستاره بعیده و….

  4. دو شب در این هتل اقامت راحت داشتیم.من معماری قدیمی و استایل لابی رو خیلی دوست داشتم. با اینکه بازسازی شده ولی اصالت حفظ شده است.ا وای فای عملا وصل نمیشد و بیخیالش شدیم. رفتار رسپشن و پرسنل خوب بود و اگر کم و کسری بود با یک تلفن حل میشد.پرسنل خانه داری فوق العاده مودب و دوستانه برخورد می کردند.دوست داشتم در اتاق کتری برقی می بود که نبود، ولی با یک تماس از کافی شاپ آب داغ می آوردند.صبحونه هم تنوع خوبی داشت فقط املت و نیمرو رو همونجا آشپز گرم درست می کرد و یه مقدار طول می کشید و همیشه حاضر نبود (من که عاشق املت هستم بیخیالش شدم) . موقعیت هتل عالیه، مجموعه آبی از ۲۰ تا ۳ شب نوبت آقایون هست(تایم رو دوست داشتم) که نشد استفاده کنم.

  5. هتل تمیز بود، هم اتاق ها و هم سرویس بهداشتی. برخورد پرسنل بسیار خوب بود. با اینکه صبحانه راضی کننده بود ولی رستوران تنوع غذایی بسیار کمی داشت. نور اتاق ها بسیار کم و اتاق فاقد چایی ساز بود و برای هر فنجان چای باید از کافی شاپ خرید میشد که ضعف بزرگیه.

  6. افشین جمشاد

    برخورد کارکنان عالی . نظافت و سرویس دهی خیلی خوب. قطعا باز هم اگر تخفیف خیلی خوبی بخورد مراجعه خواهم کرد

  7. محسن ملکی

    از کلیه کادر اونجا ممنونم خیلی خوش اخلاق بودند وفقط یه چایساز لازمه تو اتاقها همین

  8. حميد گوهري اناركي

    برخورد مناسب بود–هتل تمیزی بود

    غذا رستوران اصلا کیفیت نداشت

  9. سیده لیلا رضوانی

    کارکنان رستوران، روم سرویس و خانه داری بسیار خوب بودند. همکاری پرسنل با مسافرین خیلی خوب بود .صبحانه خوب بود اما تنوع منوی غذایی رستوران کم بود نور اتاق ها هم کم بود.

  10. پیام پیمانی

    کارکنان خیلی خوب. اینترنت بسیار ضعیف. مکان خوب. صبحانه معمولی

  11. فرهاد موسی زاده

    یکی از مشکلات هتل برگزاری مراسم در تالارهای هتل است که مزاحمت فراوانی برای بخصوص پارکینگ و مزاحمت برای میهمانان هتل ایجاد می کند . ولی سایر موارد هتل خوب و قابل قبول بود

  12. مهین محمدی وندی

    هتل تمیز ومرتبی بودوخدمات عالی
    فقط ما نتونیستم به اینترنت وصل بشیم

  13. محمد علی میر شهیدی

    با توجه به موقعیت قرار گیری هتل برای مسافرین کاری دارای قیمت مناسب و خدمات و امکانات قابل قبولی است.

  14. بهنام علیقلی زاده

    رعایت ادب و احترام کارکنان در خور تقدیر رعایت نظافت و بهداشت عالی
    غذای هتل در هر سه روز چه صبحانه و چه نهار و شام منوی تکرای و یکسان و اصلاً در حد هتلی با نام هتل چهارستاره نبود کافی شاپ در حد صفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *